ďťż
Kołobrzeska "miotła"




kacper - 2007-05-24, 13:53
Według najświeższych informacji nasz sekretarz Radia Koszalin wprowadza wzorce z Warszawki . Według mojego dzisiejszego rozmówcy ( dziennikarza Radia Koszalin ) sekretarz przeistacza się w bestię zwaną CENZOREM . Nic co nie jest zgodne z linia PiS nie może znależć sie na antenie a najlepiej jeśli atakowało by ugrupowania opozycyjne.
Zresztą czego mogliśmy spodziewać się patrząc na działalność strony e-miasto.
Zyczę Radiu Koszlin aby nie podzieliło losu w/w strony internetowej , dzięki pomocy Simpliego.




Flo - 2007-05-24, 14:39

Według najświeższych informacji nasz sekretarz Radia Koszalin wprowadza wzorce z Warszawki . Według mojego dzisiejszego rozmówcy ( dziennikarza Radia Koszalin ) sekretarz przeistacza się w bestię zwaną CENZOREM . Nic co nie jest zgodne z linia PiS nie może znależć sie na antenie a najlepiej jeśli atakowało by ugrupowania opozycyjne.
Zresztą czego mogliśmy spodziewać się patrząc na działalność strony e-miasto.
Zyczę Radiu Koszlin aby nie podzieliło losu w/w strony internetowej , dzięki pomocy Simpliego.


prawie jak TVP



simplicissimus - 2007-05-24, 16:25

Według najświeższych informacji nasz sekretarz Radia Koszalin wprowadza wzorce z Warszawki . Według mojego dzisiejszego rozmówcy ( dziennikarza Radia Koszalin ) sekretarz przeistacza się w bestię zwaną CENZOREM . Nic co nie jest zgodne z linia PiS nie może znależć sie na antenie a najlepiej jeśli atakowało by ugrupowania opozycyjne.
Zresztą czego mogliśmy spodziewać się patrząc na działalność strony e-miasto.
Zyczę Radiu Koszlin aby nie podzieliło losu w/w strony internetowej , dzięki pomocy Simpliego.


Nie wiem czy warto odpowiadać komuś, kto kłamstwem nie tylko się żywi, ale także karmi innych. Tenże dziennikarz, idę o zakład, że zmyślony, to też kłamstwo, które pozwala się podeprzeć, aby móc kłamać dalej. Kłamstwo kłamstwem jest poganiane.

A teraz odrobinę spraw, o których ów zmyślony dziennikarz "nie powiedział". W Polskim Radio Koszalin obowiązuje parytet polityczny. To znaczy, że do audycji publicystycznych zapraszamy przedstawicieli wszystkich klubów parlamentarnych i opcji politycznych. Kontrolę nad tym sprawuję nie ja, ale kierownik redakcji publicystycznej. Co miesiąc z uczestnictwa poszczególnych opcji zdaję sprawozdanie Radzie Programowej. Nie wiem czy wszyscy wiedzą, Rada Programowa to ciało społeczne, w skład którego wchodzą przedstawiciele większości opcji politycznych. I oni kontrolują udział polityków z poszczególnych ugrupowań. Jak do tej pory nie było żadnych zastrzeżeń a Rada Programowa wsytawiła mi najwyższą notę za zawodowy profesjonalizm. Mażna zapytać Beaty Mieczkowskiej, która jest wiceprzewodniczącą Rady Programowej Polskiego Radia Koszalin.

Jeżeli idzie o inne kwestie programowe, a obiegające politykę. Dziennikarze informacyjni mają różne poglądy i zgodnie z obowiązującą w Radio Koszalin etyką, prezentują zawsze zdanie drugiej strony, nawet tej politycznej. Co więcej, przestrzegamy w tym wypadku parytetu czasowego, bo z tego również jesteśmy rozliczani.

I na koniec. W Polskim Radio Koszalin istnieje zespół dziennikarzy, prowadzących audycje polityczne. Do tej pory, ani politycy z prawej, ani z lewej strony, nie wnosili żadnych zastrzeżeń co do ich działalności, wręcz przeciwnie, udzielali pochwał za profesjonalizm i neutrealność. Dla przykładu, w ciągu ostatniego miesiąca w programach politycznych na żywo wystąpili następujący politycy z Kołobrzegu: Sebastian Karpiniuk, Czesław Hoc, Bogdan Błaszczyk, a więc przedstawiciele wszystkich opcji reprezentowanych w Sejmie i w Radzie Miasta. I ten system został przeze mnie utrzymany i usprawniony tak, aby więcej do powiedzenia mieli politycy samorządu. Te zmiany wejdą już do letniej ramówki.



Konsul - 2007-05-24, 16:42
I gdyby choć w małym stopniu, no nawet takim maluteńkim był taki system w kołobrzeskich mediach.
A tak POseł od trzech dni komentuje, a w zasadzie "atakuje" w Radio K-g.




Demurrer - 2007-05-24, 16:51

Dla przykładu, w ciągu ostatniego miesiąca w programach politycznych na żywo wystąpili następujący politycy z Kołobrzegu: Sebastian Karpiniuk, Czesław Hoc, Bogdan Błaszczyk, a więc przedstawiciele wszystkich opcji reprezentowanych w Sejmie i w Radzie Miasta.

To prawie jak w Radiu Kołobrzeg
Przy czym " prawie" nie znaczy wcale to co w reklamie, ale -Karpiniuk,Karpiniuk,Karpiniuk,Karpiniuk,Karpiniuk,Karpiniuk,Karpiniuk,...



kacper - 2007-05-24, 17:27
"Nie wiem czy warto odpowiadać komuś, kto kłamstwem nie tylko się żywi, ale także karmi innych. Tenże dziennikarz, idę o zakład, że zmyślony, to też kłamstwo, które pozwala się podeprzeć, aby móc kłamać dalej. Kłamstwo kłamstwem jest poganiane."

Najlepszą obroną jest atak .
Rozmówca jest jak najbardziej prawdziwy , jeśli byś zdjął klapki z oczu widziałbyś wiecej , szczególnie wokół siebie .
Po wtóre , zarzuty kłamstwa słyszałem w latach 80-tych ze strony komunistów tak samo jak dzisiaj z Twojej . Nie działa więc to na mnie .



Konsul - 2007-05-24, 17:43
A jak ocenisz obiektywność pracy kołobrzeskich mediów i niektórych ich pracowników, na naszym podwórku Ciebie to nie razi? Tylko szczerze proszę.



Demurrer - 2007-05-24, 17:49

"Nie wiem czy warto odpowiadać komuś, kto kłamstwem nie tylko się żywi, ale także karmi innych. Tenże dziennikarz, idę o zakład, że zmyślony, to też kłamstwo, które pozwala się podeprzeć, aby móc kłamać dalej. Kłamstwo kłamstwem jest poganiane."

Najlepszą obroną jest atak .
Rozmówca jest jak najbardziej prawdziwy , jeśli byś zdjął klapki z oczu widziałbyś wiecej , szczególnie wokół siebie .
Po wtóre , zarzuty kłamstwa słyszałem w latach 80-tych ze strony komunistów tak samo jak dzisiaj z Twojej . Nie działa więc to na mnie .


Bardzo rzeczowa dyskusja kacper. Niewiadoma razy niewiadoma plus trochę ściemniania (znajmy znajomego, sąsiadka sąsiadce), trzy slogany, reszta ploty. Jak wycisnąć - nic nie zostaje.
Simpli przynajmniej konkretami operuje.

A Ty zaraz odpiszesz, że kiedyś to komuniści byli źli, więc pewnie Twoi adwersarze też są źli, bo są jak komuniści. Dlaczego? Bo komuniści byli źli, a znajomy słyszał, że nawet pałkami bili po plecach.
I tak dalej. Czyli odcinek trzeci pt. Podyskutuj z kacprem



kacper - 2007-05-24, 18:11
Synku po plecach to dostawałem ja od zomowców a Ty wycierałeś smarki pod nosem , więc sobie oszczędż.
Konkrety Simpliego - daruj sobie bo słyszę to od dłuższego czasu - jedynie słuszna linia towarzysza Simpliego
Pokaż mi gdzie użyłem słowa - znajomy . Ja tego nie użyłem więc ty Ty kłamiesz

Konsul - zgadzam się z Tobą jesli chodzi o nasze podwórko . Wyczyściliśmy je z Simpliego i mam nadzieje że kiedyś wyczyścimy resztę jedynie słusznych - tak z jednej jak i z drugiej strony barykady



Demurrer - 2007-05-24, 18:19

Synku po plecach to dostawałem ja od zomowców a Ty wycierałeś smarki pod nosem , więc sobie oszczędż.

Widzisz, w dyskusji jeszcze te lata należy "pokazać".
Bo mądrość tkwi nie w starych kościach, a tym co przez lata zgromadziło się w głowie. Banalne, ale prawdziwe.
Gdybym miał po postach oceniać Twój wiek to więcej niż gimnazjum byś nie dostał.


Konsul - zgadzam się z Tobą jesli chodzi o nasze podwórko .
Wyczyściliśmy je z Simpliego i mam nadzieje że kiedyś wyczyścimy resztę


Brzmi groźnie. Prawie jak tyrady Twego pryncypała.
Kogo jeszcze macie na sumieniu?
To w sumie ciekawe.

Bo jak rozumiem, gdy piszesz o wyczyszczeniu z wrogiego elementu, to masz na myśli tylko to, że ludzi wywalacie z pracy. Nie mówisz chyba o fizycznych rozwiązaniach?



kacper - 2007-05-24, 18:23
Przeglądając Twoje posty stwierdzic można jedno - synus tatusia
Jeśli chodzi o słowa do Konsula - Twoje rozumowanie jest nadwyraz ciekawe



myśliwiec - 2007-05-24, 18:27
loozu wiecej chopaki



j0shu4 - 2007-05-24, 18:29

Konsul - zgadzam się z Tobą jesli chodzi o nasze podwórko . Wyczyściliśmy je z Simpliego i mam nadzieje że kiedyś wyczyścimy resztę jedynie słusznych - tak z jednej jak i z drugiej strony barykady

raczej popadasz co najmniej w megalomanie



Konsul - 2007-05-24, 18:31
Syn posła to bezsprzeczne, brak z Waszej strony argumentów to zawsze pozostaje. Już oklepane i mało oryginalne, nie sądzisz? A no jeszcze można nazwać go papugą itd itp., ale fajnie nie? Argumentacja nie do pobicia.
Moje rozumowanie jest ciekawe, dzięki.
A tak naprawdę to macie tkk i radi k-g, plus kulisy - płacicie występujęcie, mówicie, piszecie... w radiu koszlina mają wyższe stawki czt redaktorów swoich brak??? Z głośników Radia Koszalin nie snuje się głos jedynego POsła, a to taka niesprawiedliwość jest, nieobiektywizm itp. To trza jakiegos paszkwilka naskrobać, jakie to ty PO we dla Was.



Demurrer - 2007-05-24, 18:33

Przeglądając Twoje posty stwierdzic można jedno - synus tatusia


Może gdybyś nie "przeglądał" , a "czytał" to więcej byś zrozumiał.
Ale w sumie konstatacja słuszna. Jestem synem. Mam ojca. Czy to w jakiś sposób burzy Twój światopogląd?

A odnośnie wcześniejszej Twojej wypowiedzi, to miło że przyznałeś, że to przez PO Simpli wyleciał z radia kołobrzeg.
Akcja ta naprawdę nosiła kryptonim "czyścimy miasto"?



j0shu4 - 2007-05-24, 18:36
stop orkiestro
to ze simpli nie pracuje w radio kg nie jest zasluga zadnego POsla ani czlonka PO
PO raczej ponosi fanazja w tym temacie"wiesz on juz nie pracuje , powiedzmy ze to my to inni tez beda sie bac"
bez przesady



Konsul - 2007-05-24, 18:39
J4, ale PO tak myśli, tak się zachowuje - "Miasto jest nasze".



mimoza - 2007-05-24, 19:00

Przeglądając Twoje posty stwierdzic można jedno - synus tatusia


Może gdybyś nie "przeglądał" , a "czytał" to więcej byś zrozumiał.
Ale w sumie konstatacja słuszna. Jestem synem. Mam ojca. Czy to w jakiś sposób burzy Twój światopogląd?

A odnośnie wcześniejszej Twojej wypowiedzi, to miło że przyznałeś, że to przez PO Simpli wyleciał z radia kołobrzeg.
Akcja ta naprawdę nosiła kryptonim "czyścimy miasto"?



Konsul - 2007-05-24, 19:05
Nie wiedziałem Mimoza, że masz taki dar do opowiadania dowcipów, ten jest wyjątkowo dobry



mimoza - 2007-05-24, 19:31
dzięki za uznanie - upoliyucznienie mediów publicznych tak Cię rozśmieszyło? porozmawiaj z posłem Cz. to się dowiesz - gdzie sa "nasi" dziennikarze a gdzie nie... w mediach prywatnych chodzi o kasę w publicznych o rząd dusz - z tym to się chyba zgodzisz ?



Konsul - 2007-05-24, 19:52

dzięki za uznanie - upoliyucznienie mediów publicznych tak Cię rozśmieszyło? porozmawiaj z posłem Cz. to się dowiesz - gdzie sa "nasi" dziennikarze a gdzie nie... w mediach prywatnych chodzi o kasę w publicznych o rząd dusz - z tym to się chyba zgodzisz ?
Co do prywatnych, w jednym z postów pewien pracownik mediów lokalnych abebe, sam napisał, że trzeba mu zapłacić, aby coś powiedział ( czy też odczytał gotowy tekst ). W mediach publicznych też zapewne podobnie rzecz się dzieje, jednak w Kołobrzegu to już jest patologia. Jednakże tvp nie jest jedyną stacją, która nadaje na całą Polskę, a w Kołobrzegu TKK już takim medium jest. To jest ta drobna różnica. I dopóki za parę złotych tzw. dziennikarze prowadzić będą reżyserowane wywiady i sponsorowane spotkania, to nie będzie ok.



myśliwiec - 2007-05-24, 19:57

Przeglądając Twoje posty stwierdzic można jedno - synus tatusia


Może gdybyś nie "przeglądał" , a "czytał" to więcej byś zrozumiał.
Ale w sumie konstatacja słuszna. Jestem synem. Mam ojca. Czy to w jakiś sposób burzy Twój światopogląd?

A odnośnie wcześniejszej Twojej wypowiedzi, to miło że przyznałeś, że to przez PO Simpli wyleciał z radia kołobrzeg.
Akcja ta naprawdę nosiła kryptonim "czyścimy miasto"?



Konsul - 2007-05-24, 19:59
Widzisz Mimoza, co raz więcej osób docenia Twój talent satyryczny!



simplicissimus - 2007-05-24, 20:05

w mediach prywatnych chodzi o kasę


RK jak każde medium prywatne jest niezależne od polityków, bez urazy

Czyli jak politycy mają kasę to wystarczy, żeby obalić mit niezależności mediów prywatnych. Co było do udowodnienia i zrobił to mimoza, kołobrzeski mistyk, rozrywany przez medium publiczne jakim jest Polskie Radio Szczecin i medium prywatne, w którym sobie również pracuje i ma w tym doświadczenie.



mimoza - 2007-05-24, 20:15

dzięki za uznanie - upoliyucznienie mediów publicznych tak Cię rozśmieszyło? porozmawiaj z posłem Cz. to się dowiesz - gdzie sa "nasi" dziennikarze a gdzie nie... w mediach prywatnych chodzi o kasę w publicznych o rząd dusz - z tym to się chyba zgodzisz ?
Co do prywatnych, w jednym z postów pewien pracownik mediów lokalnych abebe, sam napisał, że trzeba mu zapłacić, aby coś powiedział ( czy też odczytał gotowy tekst ). W mediach publicznych też zapewne podobnie rzecz się dzieje, jednak w Kołobrzegu to już jest patologia. Jednakże tvp nie jest jedyną stacją, która nadaje na całą Polskę, a w Kołobrzegu TKK już takim medium jest. To jest ta drobna różnica. I dopóki za parę złotych tzw. dziennikarze prowadzić będą reżyserowane wywiady i sponsorowane spotkania, to nie będzie ok.



abebe - 2007-05-24, 20:19

dzięki za uznanie - upoliyucznienie mediów publicznych tak Cię rozśmieszyło? porozmawiaj z posłem Cz. to się dowiesz - gdzie sa "nasi" dziennikarze a gdzie nie... w mediach prywatnych chodzi o kasę w publicznych o rząd dusz - z tym to się chyba zgodzisz ?
Co do prywatnych, w jednym z postów pewien pracownik mediów lokalnych abebe, sam napisał, że trzeba mu zapłacić, aby coś powiedział ( czy też odczytał gotowy tekst ). W mediach publicznych też zapewne podobnie rzecz się dzieje, jednak w Kołobrzegu to już jest patologia. Jednakże tvp nie jest jedyną stacją, która nadaje na całą Polskę, a w Kołobrzegu TKK już takim medium jest. To jest ta drobna różnica. I dopóki za parę złotych tzw. dziennikarze prowadzić będą reżyserowane wywiady i sponsorowane spotkania, to nie będzie ok.



Deja Vu - 2007-05-24, 20:34
Jak dzieci ....
Łopatki, grabki i sadzić kwiatki.



ŁUkasz - 2007-05-25, 12:36
Media publiczne nigdy nie będą obiektywne. Jest to o tyle skandaliczne, że robią to za pieniądze podatników z abonamentu. I na wielką skalę... a jak to sie ma do ich jakości to mam ogromną waątpliwośc- tvn z polsatem wykosił ich ze wszystkiego. juz niedługo pewnie Małysza bedzie można tylko na N zobaczyć



McCool - 2007-05-25, 12:44
Amerykanie nie mają publicznej telewizji i dają radę.



simplicissimus - 2007-05-25, 13:47

Media publiczne nigdy nie będą obiektywne.

Mam prośbę: nie upychaj wszystkiego w jeden worek. Jeśli twierdzisz że Regionalna Rozgłośnia Polskiego Radia Koszalin jest nieobiektywna, to oczekuję przykładów. Słuchaj radia i wysyłaj raporty. Pochylę się nad tym i sprawdzę. Ale konkrety. Bo ciągle zarzuca się mediom publicznym, znaczy się opozycja zarzuca, że są nieobiektywne i wskazują na TVP. Ale obraża się przy okazji także innych, a to jest niesprawiedliwe.



ŁUkasz - 2007-05-25, 15:57
nie słucham niestety radia koszalin więc nie wiem. Jednak władze Radia zostają wybierane z klucza politycznego- PiS, SO, LPR. Nie wyobrażam sobie, żeby politycy tych opcji pozwolili na łamanie ich lini programowej czy negowanie ich działań.



simplicissimus - 2007-05-25, 16:07

Nie wyobrażam sobie, żeby politycy tych opcji pozwolili na łamanie ich lini programowej czy negowanie ich działań.

Znaczy się masz ograniczoną wyobraźnię. A w ramach rzeczywistości, prezesem stacji jest dziennikarz z 20-letnim stażem, w większości na antenie ogólnopolskiej. Ja mam 10 lat stażu, są dziennikarze o jeszcze większym stażu, fachowcy, gdzie indziej takich szukać ze świecą.

Zamiast więc nie wyobrażać sobie czegoś, posłuchaj Radia Koszalin, sprawdź jakie newsy są na antenie, jaka jest ich skala krytyki wobec koalicji i opozycji, ba, jakie opinie wyrażają słuchacze, bo oni również mają głos na antenie. Inaczej, proponuję, abyś nie wyrażał krzywdzących opinii w sprawie, w której się nie orientujesz, co przyznałeś powyżej.



Deja Vu - 2007-05-25, 20:13
A tak przy okazji....
Trochę się dziwię tej agresji, niechęcie. Przecie Robert i Jarek pracują w jednej firmie - POLSKIM RADIO.... Przecie powinni wspomgac się na wzajem - jeden młodym,świeżym bystrym spojrzeniem .. ,a drugi doświadczeniem...
POLSKIE RADIO !
Tym bardziej, że spotykają się "razem" w Domu Bożym (czyt. BAZYLICe) przy słowach z pisma ŚWIĘTEGO czytanych przez najbardziej prawych obywateli naszego miasta - POSŁA NA SEJM RZECZEPOSPOLITEJ POLSKIEJ CZESŁAWA HOCA i radnego Henryka Bieńkowskiego.
POKOJ i DOBRO - BRACIA



mimoza - 2007-05-25, 20:54
pracowałeś z jednym i drugim - to odpowiedź masz gotową - to jakaś prowokacja... z tym zdziwieniem...

ps. mam kolejne dwa lwy a jeden także używa parkera tylko kulkowego, dobre co ?



abebe - 2007-05-25, 21:25
Moim skromniutkim zdaniem nie ma mowy o żadnych porównaniach, Jarek a potem ......................................... długo długo nic, gazetki szkolne sanatoryjne etc i końca nie widac
Grabski, Adamowicz Stachowski, Mroczek, to legendy RK. teraz ? słuchałem trochę, ale to już nie to.



Deja Vu - 2007-05-25, 21:49

pracowałeś z jednym i drugim - to odpowiedź masz gotową - to jakaś prowokacja... z tym zdziwieniem...

ps. mam kolejne dwa lwy a jeden także używa parkera tylko kulkowego, dobre co ?

a srebrny ...?
Podzielmy się opłatkiem, przyjmijmy BOŻE CIAŁO, odpuśćmy sobie grzechy. Bądźmi prawdziwymi chrześciajanami. Zaśpiewajmy Bogurodzice.
Z Bogiem na ustach panie pośle Hocu łgajmy. Uczmy tego samego syna swego w imie Chrystusa.
Chwalmy Pana.
Amen.



sara - 2007-05-25, 22:19

pracowałeś z jednym i drugim - to odpowiedź masz gotową - to jakaś prowokacja... z tym zdziwieniem...

ps. mam kolejne dwa lwy a jeden także używa parkera tylko kulkowego, dobre co ?

a srebrny ...?
Podzielmy się opłatkiem, przyjmijmy BOŻE CIAŁO, odpuśćmy sobie grzechy. Bądźmi prawdziwymi chrześciajanami. Zaśpiewajmy Bogurodzice.
Z Bogiem na ustach panie pośle Hocu łgajmy. Uczmy tego samego syna swego w imie Chrystusa.
Chwalmy Pana.
Amen.



telka_es - 2007-05-25, 22:24

a srebrny ...?
Podzielmy się opłatkiem, przyjmijmy BOŻE CIAŁO, odpuśćmy sobie grzechy. Bądźmi prawdziwymi chrześciajanami. Zaśpiewajmy Bogurodzice.
Z Bogiem na ustach panie pośle Hocu łgajmy. Uczmy tego samego syna swego w imie Chrystusa.
Chwalmy Pana.
Amen.


czy Ty oby nie przeginasz..........

troche szacunku dla wiary i dla innych.......



sara - 2007-05-25, 22:32
Dzięki telka. Widzę, że nie jestem sama. To dobrze. Tak trzymać!



mimoza - 2007-05-26, 07:10
Deja Vu nie przeginaj - my tu wszyscy w oparach hipokryzji się unosimy - i nie przypominaj nam, ze należy to samo mówić co myśleć... najpierw modlitwa a później bliźniego jedź po żebrach ile masz sił... łgaj na blixniego, pluj na jego rodzinę i przekaż mu znak pokoju... ucz się Deja jak trzeba żyć... no i śpiewaj na całe gardło nabożnie... z całych sił..



myśliwiec - 2007-05-26, 09:36
gadasz juz jak nie POwiem kto



mimoza - 2007-05-26, 09:48
moje mysli mają mój copywriter a platformersy chciaz gęby sobie nie wycierają panem Bogiem



myśliwiec - 2007-05-28, 12:12
platfusy czy pisiory - ja roznicy nie widze w ich zachowaniach



abebe - 2007-05-30, 21:01
Daga, Bój się proszę Ciebie Boga! Jak zobaczyc i dostrzec rożnicę między chłopcami PeOwcami a ziomami z PISu?Chłopców z PO w Kołobrzegu widac na każdym skrzyzowaniu, a pisiorkowskich ni ma w naszym City, ni ma święta panienko Dagmarko, ni ma ni ma ni ma i nie będzie buehehehehehehehehe



Konsul - 2007-05-31, 19:55

Daga, Bój się proszę Ciebie Boga! Jak zobaczyc i dostrzec rożnicę między chłopcami PeOwcami a ziomami z PISu?Chłopców z PO w Kołobrzegu widac na każdym skrzyzowaniu, a pisiorkowskich ni ma w naszym City, ni ma święta panienko Dagmarko, ni ma ni ma ni ma i nie będzie buehehehehehehehehe
A sam z jednym ostatnio w RK wywiad zrobiłeś, czyli są



abebe - 2007-06-01, 12:16
oczywiście! Henryk Carewicz jest OK! chodziło mi o to, że Was chłopców z PiSu jest niewielu w analogii do wciąż rosnącEJ w liczebną siłe PO



telka_es - 2007-06-01, 20:00

oczywiście! Henryk Carewicz jest OK! chodziło mi o to, że Was chłopców z PiSu jest niewielu w analogii do wciąż rosnącEJ w liczebną siłe PO

"a ja rosne i rosne i rosne, i niedługo przerosne mame tate i wiosne........"




myśliwiec - 2007-06-02, 14:09
i sosne telka



telka_es - 2007-06-03, 12:16

i sosne telka

ups... faktycznie hehhehe



mimoza - 2007-06-07, 19:38
ups , ze jak ? uwielbiam sosnę...



report5 - 2009-03-14, 10:33
Adanio wróć ! Taki temat - jesteś teraz u źródła, więc napsz cuś



report5 - 2009-03-14, 10:34

Według najświeższych informacji nasz sekretarz Radia Koszalin wprowadza wzorce z Warszawki . Według mojego dzisiejszego rozmówcy ( dziennikarza Radia Koszalin ) sekretarz przeistacza się w bestię zwaną CENZOREM . Nic co nie jest zgodne z linia PiS nie może znależć sie na antenie a najlepiej jeśli atakowało by ugrupowania opozycyjne.
Zresztą czego mogliśmy spodziewać się patrząc na działalność strony e-miasto.
Zyczę Radiu Koszlin aby nie podzieliło losu w/w strony internetowej , dzięki pomocy Simpliego.


dokładnie chodziło mi o wiedzę na ten temat..... dawaj Adanio....



KAROLLA - 2009-03-16, 23:26
PO sucks



report5 - 2009-03-17, 09:30
PO SATISFACTION



KAROLLA - 2009-03-17, 13:55
PO satisfaction sucks



report5 - 2009-03-18, 07:07
co to sucks ?
Powered by wordpress | Theme: simpletex | ©