ďťż
pgMED
krytyk - 29 paź 2009, o 19:10 Miałem (nie)przyjemność zapoznać się dziś z nowym systemem obsługi pacjenta w LUX-MED. Niby duża firma, niby profesjonaliści, a system to wytrzasnęli z ciemnej jamy. Od początku i w telegraficznym skrócie: cenzurkę systemowi wystawiła Dyrekcja pisząc do nas pacjentów (cytuję z pamięci): "Ze względu na wdrożenie nowego systemu... prosimy pacjentów o cierpliwość." - znaczy dobrze nie jest. Rozmowy z pielęgniarką, recepcjonistką i lekarzem najlepiej podsumowała recepcjonistka: System to my teraz mamy komputerowy, ale działa jak na korbę i zapadkę. Postanowiłem poznać bliżej system i przy pomocy przemiłej Pani Doktor zobaczyłem system z bliska i ... masakra. Interfejs jak z ZUS-u, formatek jak w formularzu z lat '89, listy rozwijalne pojawiają się po kliknięciu w puste miejsce, dane pojawiają się i znikają : ) POMOC zawiera element "O...". Pomyślałem Oooo i kliknąłem a tam BL SOFT. Wchodzę więc na stronę i nie wierzę: http://blsoft.beep.pl/ Od razu przypomnieli mi się Ukraińscy Programiści, którzy zachwalając swoje usługi mówili: jesteśmy tak zaje...ści, że ciągle mamy zlecenia i nie mamy czasu zrobić porządnej strony dla siebie. Podsumowując, ktoś tu przepłacił albo za bardzo chciał oszczędzić. Pacjentom LUX-MED życzę cierpliwości. Pacientos - 5 lis 2009, o 10:18 widziałem to na żywe oczy. system to jakiś kompletny badziew a pielęgniarki męczą się z nim jak z sudoku
|