ďťż
Radni równi i równiejsi




simplicissimus - 2007-02-07, 11:30
Nie tylko radny Bieńkowski pomylił się, lub jak chce poseł Sebastian Karpiniuk, zataił prawdziwe dochody. Tych radnych jest więcej. Tylko dlaczego nikt tego do tej pory nie sprawdził?

Więcej na eMiasto




pifpaf - 2007-02-07, 11:39
o ciekawe, czy Blaa to potwierdzi? Blaa hop, hop ...



Semerchet - 2007-02-07, 12:00
To chyba teraz czas skierować sprawę p.Dżegi - Matuszczak do prokuratury o niedopełnienie obowiązków, albowiem do zadań Przewodniczącej Rady należy m.in. sprawdzenie oświadczeń wsystkich radnych i spowodowanie usunięcia nieprawidłowości. Jak równo to równo i wszystkich równo.



pifpaf - 2007-02-07, 12:04

To chyba teraz czas skierować sprawę p.Dżegi - Matuszczak do prokuratury o niedopełnienie obowiązków, albowiem do zadań Przewodniczącej Rady należy m.in. sprawdzenie oświadczeń wsystkich radnych i spowodowanie usunięcia nieprawidłowości. Jak równo to równo i wszystkich równo.

Zgadzam się - jeżeli Blaa potwierdzi, że nie tylko radny Bieńkowski popełnił gafę w oświadczeniu to widać, że kampania rozpoczęła się na całego i za wszelką cenę chcą oczernić Bieńkowskiego (w końcu Gromek by się tochę wybielił)




skorpion - 2007-02-07, 12:15

To chyba teraz czas skierować sprawę p.Dżegi - Matuszczak do prokuratury o niedopełnienie obowiązków, albowiem do zadań Przewodniczącej Rady należy m.in. sprawdzenie oświadczeń wsystkich radnych i spowodowanie usunięcia nieprawidłowości. Jak równo to równo i wszystkich równo.

Np. Radnego L. Kozery,ktory niestety również w pkt.VIII swojego oświadczenia z 10.12.06 wpisał "nie dotyczy" ( chyba,że żyje powietrzem i nie ma nawet emerytury).
Mi naprawdę nie chodzi o licytowanie się , z ktorej strony więcej błędów ani o oczernianie (jak to nazywa pifpaf) kogokolwiek ale wniosek nasuwa sie zdecydowanie jeden - na pewno trzeba zmienić przepisy, uczynić je czytelnymi i zrozumialymi.



Miki - 2007-02-07, 12:22
Teraz jak okazało się że nie tylko Bieńkowski popełnił błąd, to pewnie winę zrzuci się na niejasne przepisy, ale gdyby był on jedyną osobą, to jak już próbował Karpiniuk i Dżega zrobiono by z niego przestepcę. To ewidentny element kampanii wyborczej prowadzonej przez PO. Najlepsze jest to, że po raz kolejny nieudolnie oczernianio i pomawiano H.B. Tylko żeby sobie sami nie zaszkodzili, bo teraz to można mówić o przestępstwie popełnionym przez przewodniczącą rady A z drugiej strony to można zauważyć jej lekceważący wkład w pracę Ładnie to tak prześwitlać jednego Bieńkowskiego, a reszta drużyny to się nie liczy? Babka dała ciała i tyle



pifpaf - 2007-02-07, 12:25

To chyba teraz czas skierować sprawę p.Dżegi - Matuszczak do prokuratury o niedopełnienie obowiązków, albowiem do zadań Przewodniczącej Rady należy m.in. sprawdzenie oświadczeń wsystkich radnych i spowodowanie usunięcia nieprawidłowości. Jak równo to równo i wszystkich równo.

Np. Radnego L. Kozery,ktory niestety również w pkt.VIII swojego oświadczenia z 10.12.06 wpisał "nie dotyczy" ( chyba,że żyje powietrzem i nie ma nawet emerytury).
Mi naprawdę nie chodzi o licytowanie się , z ktorej strony więcej błędów ani o oczernianie (jak to nazywa pifpaf) kogokolwiek ale wniosek nasuwa sie zdecydowanie jeden - na pewno trzeba zmienić przepisy, uczynić je czytelnymi i zrozumialymi.



Semerchet - 2007-02-07, 12:32

To chyba teraz czas skierować sprawę p.Dżegi - Matuszczak do prokuratury o niedopełnienie obowiązków, albowiem do zadań Przewodniczącej Rady należy m.in. sprawdzenie oświadczeń wsystkich radnych i spowodowanie usunięcia nieprawidłowości. Jak równo to równo i wszystkich równo.

Zgadzam się - jeżeli Blaa potwierdzi, że nie tylko radny Bieńkowski popełnił gafę w oświadczeniu to widać, że kampania rozpoczęła się na całego i za wszelką cenę chcą oczernić Bieńkowskiego (w końcu Gromek by się tochę wybielił)



qrczak - 2007-02-07, 12:37
Nie no jaja się dzieją, jeszcze się okaże, że połowa rady miasta jest do wymiany.



j0shu4 - 2007-02-07, 12:41
relacja z dzisiejszej konferencji prasowej przewodniczacej RM na www.informacje.kolobrzeg.pl



skorpion - 2007-02-07, 12:42
Skorpion przepraszam, ale sam sobie zaprzeczasz. Wymieniasz kolejnego radnego p. Kazerę, ale konferencja p. Dżegi- Matuszczak dot. tylko radnego Bieńkowskiego tak? Więc napisz mi jaki był tego cel? Bo tym bardziej skłaniam się do zdania, że była to chęcć oczernienia byłego prezydenta, nieprawdaż? A przepisy swoją drogą ...[/quote]

Nieprawdaż. A wyminienie kolejnego radnego dotyczyło wypowiedzi Semercheta




skorpion - 2007-02-07, 12:43
Powinno być odwrotnie sorry.



pifpaf - 2007-02-07, 12:49
Fakt Semerchet jak Blaa potwierdzi to wyda osąd na siebie. Naiwna jestem i wierzę jeszcze, że ludzie choć trochę są uczciwi ... coć odrobinkę ...

Skorpion nie brnij dalej, bo nie chce mi się głupot pisać, a nic mądrego do ostatniego posta nie wymyślę.



Semerchet - 2007-02-07, 12:58
Ależ już kilka dni temu było wiadomo, że błędy popełniło kilku radnych, a Dżega zaniedbała swoje obowiązki, ja tylko czekałem na konferencję i ich ruch. Niech się kompromitują dalej.
Nic BLAaa nie potwierdzi , samobójcą nie jest........ a może.



skorpion - 2007-02-07, 12:58
Subtelna różnica - dla Ciebie jest "nieprawdaż ?" dla mnie - nieprawdaż.



simplicissimus - 2007-02-07, 14:07
Temat stał się niewygodny. Już nie można kopać tylko Bieńkowskiego.



Messenger - 2007-02-07, 14:09
Nie chodzi o wygode. Chodzi o prawo i sprawiedliwość



Semerchet - 2007-02-07, 14:11
Messenger, napisz kolejny "kawał" bo tyle tylko umiesz. Co ma do tego PiS ?
Choroba zawodowa ? czy grunt się sypie pod nogami.



simplicissimus - 2007-02-07, 14:14

Nie chodzi o wygode. Chodzi o prawo i sprawiedliwość

Te dwa słowa nie idą w parze. Gdyby tak było, Gromek sam zrzekłby się mandatu, bo złamał prawo. Słuchałem bzdur Karpiniuka. I mam taką prośbę, przy całych tych dyrdymałach, skoro już chwyciliście za swoje stare nicki. Pokażcie mi paragraf, w którym Trybunał Konstytucyjny sprawił że prawo zadziałało wstecz. Zacznijcie od ustawy z nielegalnymi maturami, a potem mówcie o wygodzie.



BLAaa - 2007-02-07, 15:16

o ciekawe, czy Blaa to potwierdzi? Blaa hop, hop ...

Co BLAaa??
Było słuchac co mówiłem na konferencji....



Konsul - 2007-02-07, 15:21

Simpli prawdziwie bezstronny dziennikarz - wyprosiłeś już pracę u Leguna?
Ośmiela się mieć inne zdanie od S. Karpiniuka i PO, i to już wystarczy, aby go "atakować".
Nie nudzi się Wam już powtarzać tą mantrę o subiektywnym dziennikarzu? Płyta już się starła i słychać tylko przeraźliwy pisk.



BLAaa - 2007-02-07, 15:21

A co ma BLAaa potwierdzić , to że zataił, albo dostał przykaz oczernienia tylko Bieńkowskiego ? Radny wybiórczy.

Odnosze wrażenie, że nie zapoznales się z treściami przekazanymi na konferencji. Poprzez takie wypaczanie moich słów sam oczerniasz p. Bienkowskiego.
Konferencji nie trzeba było słyszeć, tylko słuchać o czym mowiłem.



ptaku - 2007-02-07, 15:26

Simpli prawdziwie bezstronny dziennikarz - wyprosiłeś już pracę u Leguna?
Ośmiela się mieć inne zdanie od S. Karpiniuka i PO, i to już wystarczy, aby go "atakować".
Nie nudzi się Wam już powtarzać tą mantrę o subiektywnym dziennikarzu? Płyta już się starła i słychać tylko przeraźliwy pisk.



Semerchet - 2007-02-07, 16:06

A co ma BLAaa potwierdzić , to że zataił, albo dostał przykaz oczernienia tylko Bieńkowskiego ? Radny wybiórczy.

Odnosze wrażenie, że nie zapoznales się z treściami przekazanymi na konferencji. Poprzez takie wypaczanie moich słów sam oczerniasz p. Bienkowskiego.
Konferencji nie trzeba było słyszeć, tylko słuchać o czym mowiłem.



U-S - 2007-02-07, 17:04
A może alfabetycznie polecieli...
Swoja drogą, jaki atak? Stwierdzenie faktu.



Konsul - 2007-02-07, 18:06

A może alfabetycznie polecieli...
Swoja drogą, jaki atak? Stwierdzenie faktu.

Tak U-S, piszesz to oczywiście ironicznie, mam nadzieję, że tak.
To kiedy konferencja prasowa na literkę C, D itd.



McCool - 2007-02-07, 18:12
Buehehe.. "Dzisiejszą konferencję sponsoruje literka B"



pifpaf - 2007-02-08, 11:21

o ciekawe, czy Blaa to potwierdzi? Blaa hop, hop ...

Co BLAaa??
Było słuchac co mówiłem na konferencji....



BLAaa - 2007-02-08, 16:01
No ale co ja mam Ci potwierdzać? Że było więcej radnych, którzy jakieś błedy mieli w swoich oświadczeniach?? Bo byli. Mówiłem o tym na konferencji. Ale błąd p. Henryka była gatunkowo najcięższy, chociaż, gdybys dobrze wsłuchiwała sie w moje słowa - nieświadomie. Nie cisnij mnie, żebym czasami nie próbował, być sprowokowany do znalezienia drugiego dna.



Semerchet - 2007-02-08, 21:15
Teraz BLAaa to sobie możesz pogadać. Zresztą gadasz o niczym.



ptaku - 2007-02-08, 21:21
Oglądałem dzisiaj konferencję PiSu ... I ... Traktowanie wszystkich jako nierozumiejących, niedostatecznie inteligentnych chyba nikogo wysoko nie zaprowadziło... Oby ktoś szybko spadł... dla przykładu... O ile już nie spadł...



pifpaf - 2007-02-09, 12:46
A czy ktoś wie co faktycznie wpisał wiceprezydent miasta w punkcie 8 oświadczenia? Chodzi o pana Tamborskiego. BLAaa, Achaja wiecie? Wy macie najlepszą wiedzę? A może coś słyszeliście? Bo coś insynuował poseł Hoc na konferencji.



skorpion - 2007-02-09, 12:56

A czy ktoś wie co faktycznie wpisał wiceprezydent miasta w punkcie 8 oświadczenia? Chodzi o pana Tamborskiego. BLAaa, Achaja wiecie? Wy macie najlepszą wiedzę? A może coś słyszeliście? Bo coś insynuował poseł Hoc na konferencji.

Bardzo słuszne stwierdzenie "insynuował", bo to niestety metoda najczęściej stosowana - "obrzuć błotem ,może coś przylgnie" - z tego co się orientuję to v-ce T.T. domaga się przeprosin za insynuacje od rzeczonego powyżej posła.



pifpaf - 2007-02-09, 13:04
Skorpion widzę, że masz wiedzę w tym temacie. Rozumiem, że wiceprezydent ma bezbłędnie wypełnione oświadczenie - to faktycznie nie można "rzucać słów na wiatr" (chociaż pamiętaj, że działa to w obie strony), a w takim razie co z oświadczeniem np. radnego Parusa? Bo widzę, że się ornientujesz w temacie, a dziennikarze nic o tym nie piszą, tylko o Bieńkowskim. Też u nie go wszystko OK?



skorpion - 2007-02-09, 13:13
Radny Parus mógl bardziej się przyłożyć pisząc swoje oświadczenie, bo niestety wskazał tylko źrodła dochodów nie podając kwot. Ale nie wpisał "nie dotyczy" jak H.B. czy L.K.



Achaja - 2007-02-09, 14:31

A czy ktoś wie co faktycznie wpisał wiceprezydent miasta w punkcie 8 oświadczenia? Chodzi o pana Tamborskiego. BLAaa, Achaja wiecie? Wy macie najlepszą wiedzę? A może coś słyszeliście? Bo coś insynuował poseł Hoc na konferencji.

mysle, ze nie ma co omawiac po kolei wszsystkich oswiadczeń na stronie http://www.kolobrzeg.pl w BIPie znajdziesz wszystkie

PS. Tomasz Tamborski w pkt VI wykazał dochód osiągniety z Zieleni - zreszta sam sie juz wypowiedziała na ten temat, a wiem, ze słuchałaś radia



qrczak - 2007-02-09, 15:29

Oglądałem dzisiaj konferencję PiSu ... I ... Traktowanie wszystkich jako nierozumiejących, niedostatecznie inteligentnych chyba nikogo wysoko nie zaprowadziło... Oby ktoś szybko spadł... dla przykładu... O ile już nie spadł...

Nie wszystkich tak potraktowano. Potraktowano tylko w ten sposób dwóch panów, jeden zadawał idiotyczne pytania, drugi też (w dodatku się jąkał). Wiec doczekali sie odpowiedzi. Naprawdę słuchając tych dwóch panów miałem wrażenie, że chłopaki nie rozumieja jak się do nich po polsku mówi.

Mnie w konferencji PiS-u zdziwiło jedno. Poseł Hoc postanowił wymienić to co zrobił dla Kołobrzegu, to co stara się zrobić i wymienił (mimo tego, że dwóch panów dziennikarzy nie rozumiejących po polsku przeszkadzało jak mogło). To jakaś odmiana w Kołobrzegu. Dotychczas konferencje były robione przez drugiego naszego POsła. W konferencjach tych pan POseł nie raczył powiedzieć mieszkańcom co zrobił dla miasta jako POseł. Mówił tylko jaka wielką krzywdę miastu wyrządził H. Bieńkowski.
Uważam, że posłowi Hocowi należą się wielkie brawa.

P.S. PiS-u nie lubię jako partii, wolę PO, ale nie tą w kołobrzeskim wydaniu. Tak dla wyjaśnienia.



etranger - 2007-02-09, 15:59
Jeden się jąka, drugi ma wielką du... a inny ptasi móżdżek
Dla każdego coś miłego



BLAaa - 2007-02-09, 18:53

A czy ktoś wie co faktycznie wpisał wiceprezydent miasta w punkcie 8 oświadczenia? Chodzi o pana Tamborskiego. BLAaa, Achaja wiecie? Wy macie najlepszą wiedzę? A może coś słyszeliście? Bo coś insynuował poseł Hoc na konferencji.

Oczywiście, że wiemy. Nic nie musiał wpisywac, bo wynagrodzenie podał w pozycji dot. spólek kapitałowych... tak jak powinien.
Krecisz pif paf...



kacper - 2007-02-09, 20:53
Qrczak jest szczytem bezczelnosci i chamstwa twoje naśmiewanie się z człowieka majacego wadę wymowy . Nie życzę tobie ani nikomu z twojej rodziny jakiejkolwiek choroby ale ty po prostu PRZEGIĄŁEŚ. Dziwię się moderatorom



etranger - 2007-02-09, 22:42

Qrczak jest szczytem bezczelnosci i chamstwa twoje naśmiewanie się z człowieka majacego wadę wymowy . Nie życzę tobie ani nikomu z twojej rodziny jakiejkolwiek choroby ale ty po prostu PRZEGIĄŁEŚ. Dziwię się moderatorom
Dla moderatorów to norma.
Dla ptasiego móżdżka - to szczyt bystrości.



umberto - 2007-02-10, 07:49
Dziwię się ze tkk chodzi na takie imprezy. Przecież, ani HB ani Cz.H nie przeprosili za swoje zachowanie w kampanii - w której obrażali dziennikarzy i tkk. Tego nie daje się olądać, obrzydzenie.



Tutmosis - 2007-02-10, 11:21
Do rozstrzygnięć sądów może radni wzięliby się za psie kkupy, krawężniki, boiska? Posłowie za ustawy i Warszawę. Naprawdę. Spokojniej będzie na podwórku.



BLAaa - 2007-02-11, 08:35

Mnie w konferencji PiS-u zdziwiło jedno. Poseł Hoc postanowił wymienić to co zrobił dla Kołobrzegu, to co stara się zrobić i wymienił (mimo tego, że dwóch panów dziennikarzy nie rozumiejących po polsku przeszkadzało jak mogło).

Wsłuchałem się dokladnie w tę wypowiedź. Mnie rzucilo sie w oczy, że poseł bardziej chwalił sie tym co robi dla Koszalina.
Tak, wiem, że jest to równiez koszaliński poseł, ale na lokalnym rynku niech chwali sie skutecznościa skierowana lokalnie.



Semerchet - 2007-02-11, 08:58

Dziwię się ze tkk chodzi na takie imprezy. Przecież, ani HB ani Cz.H nie przeprosili za swoje zachowanie w kampanii - w której obrażali dziennikarzy i tkk. Tego nie daje się olądać, obrzydzenie.
No widzisz jak Ci wyprano głowę. Ty nawet już w to uwierzyłeś.



Semerchet - 2007-02-11, 11:42

To chyba teraz czas skierować sprawę p.Dżegi - Matuszczak do prokuratury o niedopełnienie obowiązków, albowiem do zadań Przewodniczącej Rady należy m.in. sprawdzenie oświadczeń wsystkich radnych i spowodowanie usunięcia nieprawidłowości. Jak równo to równo i wszystkich równo.

Zgadzam się - jeżeli Blaa potwierdzi, że nie tylko radny Bieńkowski popełnił gafę w oświadczeniu to widać, że kampania rozpoczęła się na całego i za wszelką cenę chcą oczernić Bieńkowskiego (w końcu Gromek by się tochę wybielił)



qrczak - 2007-02-11, 14:10

Dziwię się ze tkk chodzi na takie imprezy. Przecież, ani HB ani Cz.H nie przeprosili za swoje zachowanie w kampanii - w której obrażali dziennikarzy i tkk. Tego nie daje się olądać, obrzydzenie.

Dawaj cytat, źródło, w którym poseł Hoc obrażał dziennikarzy TKK. Sam nie słyszałem, jeżeli ty słyszałeś to podziel się.



rewo - 2007-02-12, 00:45
Starałem obserwować się ostatnimi czasy te następujące po sobie tzw."oświadczeniowe" wydarzenia i pozwolę tu sobie napisać kilka spostrzeżeń, które nasunęły mi się odnośnie sytuacji w naszym mieście.

Przede wszystkim ilość osób, które popełniły w tej sprawie błędy jest dla mnie świadectwem niezbyt dużych ich samorzadowych kwalifikacji bądź też nonszalancji wobec podstawowych przepisów. Choć bezspornym faktem jest, iż prawo w tej kwestii jest niespójne, a niektóre przepisy ustawowowe stoją wobec siebie wręcz w sprzeczności to akurat większość błędów popełnionych w związku z oświadczeniami była jak najbardziej do uniknięcia.

Kolejna kwestia. Spór dotyczący zawartości słynnego już pkt. VIII oświadczenia. Przyjęcie argumentacji, iż nie zapisane tam dochody znajdują się w pkt. I, możnaby uznać za zasadne jednak jedynie w sytuacji gdyby środki zawarte w pkt. I były co najmniej równe osiąganym przychodom. Natomiast w innej sytuacji uderza fakt, iż przy takiej interpretacji i formie zapisu choćby z czysto arytmetycznego punktu widzenia część osiąganych czy osiągniętych dochodów nie jest zawarta w żadnym punkcie oświadczenia. A przecież podstawową ideą oświadczeń jest wykazanie właśnie całego majątku osoby je wypełniajacej. Sądzę, że nie było to działanie świadome byłego prezydenta, jednak pomyłka w oświadczeniu wydaje się w tej sytuacji ewidentną.

Niepokojącym jest również fakt, iż sprawy kolejnych błędów w oświadczeniach znajdywały światło dzienne niejako stopniowo, ale przede wszystkim dość późno po fakcie ich złożenia. Dodatkowo, błędy te zostały wykazane dopiero na skutek inicjatywy poszczególnych radnych i ich własnej kontroli czy przeglądu tychże oświadczeń. To oczywiście dobrze, jednak wg. mnie powinny one być wychwycone wcześniej, bo już na etapie ich składania, przez zobligowany do tego organ jakim jest stanowisko przewodniczącego rady.

Jeśli zaś chodzi o sprawę od której praktycznie wszystko się zaczęło, a więc zbyt późne złożenie oświadczenia dotyczącego działalności gospodarczej żony prezydenta, do której dołączyło później "przeterminowane" oświadczenie pani radnej to, mimo niejasności przepisów, jest to ich bezsporne niedopatrzenie. Oczywiście łatwo jest komentować z boku jednak wydaje mi się, iż znając wątpliwą jakość polskiego prawa i jak widać częste jego sprzeczności, już dla własnego bezpieczeństwa analizując po wyborach(co uważam za rzecz naturalną), stawiane przed nimi wymogi wobec jakichkolwiek wątpliwości powinni przyjąć ich najmniej dla siebie korzystną interpretację, w tym przypadku akurat co do terminu złożenia oświadczeń majątkowych, czyli tę najkrótszą.

I na koniec. Czy skończy się to wyborami czy nie zobaczymy w przyszłości, według mnie jednak w oparciu o czysty racjonalizm i zdrowy rozsądek nie powinno do nich dojść. I nie chodzi tu o sztywne trzymanie się litery prawa czy też jego naginanie.
Nie widzę sensu ponoszenia kosztów wyborów choćby z tego względu, iż idea czy też duch przepisu w związku ze złamaniem którego miałyby się one odbyć mówi, iż miał on służyć jak twierdził sam ustawodawca zapobieganiu korupcji. Natomiast naruszenie z jakim mamy do czynienia w naszym przypadku nie budzi podejrzeń o właśnie korupcyjne podłoże naruszenia tego przepisu. A właśnie zwalczaniu tego rodzaju działań miał on służyć jak i wszelkie związane z nim sankcje. Pamiętać bowiem zawsze należy o intencji jaka przyświecała przy tworzeniu konkretnej regulacji.

Poza tym nie będę już pisał, że niestety praktycznie wszelka aktywność polityczna w tej materii w Kołobrzegu wynika przede wszystkim z walki politycznej i chęci dyskredytacji przeciwników. Rządzą personalia i wzajemne animozje, animozje i personalia i tak w kółko. Czy to z tej czy to z innej strony.



Demurrer - 2007-02-14, 22:39
[quote="simplicissimus"] Pokażcie mi paragraf, w którym Trybunał Konstytucyjny sprawił że prawo zadziałało wstecz. /quote]

Na marginesie emocji, można zasygnalizować, że zagadnienie to jest niezmiernie ciekawe i kontrowersyjne w doktrynie.

Popieram tu stanowisko byłego przewodniczącego TK prof. Safjana, o tzw. wąskiej retroaktywności orzeczeń TK.

Dla zainteresowanych pełna wypowiedź prof. Safjana w tym zakresie:
http://www.trybunal.gov.pl/Wiadom/Prezes/002.htm



BLAaa - 2007-02-15, 18:04

Widzisz radny BLAaa wybiórczy, z ogromną starannością oglądnąłem Twoją konferencję
cyt: "Przejrzeliśmy wszystkie oświadczenia majątkowe" tylko radny Bieńkowski popełnił błąd"
"Zrobiła to cała Komisja Rewizyjna"
Nazwisko Bieńkowski padało chyba kilkanaście jak nie kilkadziesiąt razy. Jesteś żenujący.


W innym temacie napisałem jak bardzo byłem wybiórczy w sprawie p. Henryka...

na konferencji mówiłem, że "członkowie komisji rewizyjnej", a nie "Komisja Rewizyjna". Może dla Ciebie nie ma różnicy, ale od strony formalnej jest kolosalna.
A HB był tylko przykładem, że nawet doświadczeni samorządowcy maja problemy.



pifpaf - 2007-02-16, 13:43

Widzisz radny BLAaa wybiórczy, z ogromną starannością oglądnąłem Twoją konferencję
cyt: "Przejrzeliśmy wszystkie oświadczenia majątkowe" tylko radny Bieńkowski popełnił błąd"
"Zrobiła to cała Komisja Rewizyjna"
Nazwisko Bieńkowski padało chyba kilkanaście jak nie kilkadziesiąt razy. Jesteś żenujący.


W innym temacie napisałem jak bardzo byłem wybiórczy w sprawie p. Henryka...

na konferencji mówiłem, że "członkowie komisji rewizyjnej", a nie "Komisja Rewizyjna". Może dla Ciebie nie ma różnicy, ale od strony formalnej jest kolosalna.
A HB był tylko przykładem, że nawet doświadczeni samorządowcy maja problemy.
Powered by wordpress | Theme: simpletex | ©