ďťż
Reklamy




WZT - 2005-05-13, 13:13
Jak nam wiadomo osotnio w mediach jest debata na temat czy relkamy obrazaja Kobiete redukujac ja do stopnia opakowania,czy tylko osoby co potrafi ugotowac, wyprac itp...
Jakie jest wasze zdanie czy ona naprawde uwalaczaja????
Acha chodzi mi o reklamy w ktorych jest pokazana kobieta wiec reklamy samochodow, maszynek do golenia brody nie wchodza w gre.....
Zapraszam do dyskusji




Slayer - 2005-05-13, 13:25
jesli kobiety w nich wystepujace nie czuja sie upodlone w zaden sposob, to te ogladajace tymbardziej nie powinny miec zadnych pretensji...



Sato - 2005-05-13, 13:25
pusty problem...
wystarczy swiadmomosc czym jest reklama, aby olac to cieplym sikiem...



kulA - 2005-05-13, 13:31
faceci tez sa pokazywani w lepszym lub gorszym swietle wiec nie widze problemu, zreszta jak juz Slay zaznaczyl to kobiety w nich wystepuja wiec sie na to godza




slonkokg - 2005-05-13, 14:38
Oglądając jakąkolwiek reklamę , nigdy w ten sposób o kobietach nie pomyślałam, więc nie widze problemu Z resztą jak Sato napisał, wystarczy świadomość czym są reklamy That's all



Roman - 2005-05-13, 17:13
nie uwłaczają;

czy wy wszyscy już postradaliście rozumy
dlaczego umiejętność gotowania lub prania ma być redukująca



kurczaczek - 2005-05-13, 17:48
"I odszedł, bo nie miała pomysłu na obiad"

Przyłączam się do zdania Sato i słonka
Trza wiedzieć do czego służą reklamy.



Slayer - 2005-05-13, 18:19

nie uwłaczają;

czy wy wszyscy już postradaliście rozumy


no chyba nikt nie postradal, bo obecnie w ankiecie jest 9:0 dla odpowiedzi, ze nie uwalaczaja



SAVARY - 2005-05-15, 18:05
Nienawidzę reklam proszków do prania czy innych wybielaczy! W tego typu reklamach kobiety pokazują w bardzo złym świetle (moim zdaniem oczywiście) - jakby niezbyt rozgarnięte intelektualnie. Przykładowo, takie zdania jak:
"- Co pan robi? Po plamie nie ma śladu????
ojej!" itp. Koszmar!



cushu - 2005-05-15, 22:40
Reklamy nie uwlaczaja kobietom, tylko mezczyznom. A w sumie to calej ludzkosci
Ciezko pisac jesli nie ma dokladnych przykladow, o ktorych reklamach mowimy, bo przeciez sa bardzo dobre i bardzo kiepskie. Czy w reklamach perfum jest cos nie tak? Reklama ma pokazac zmyslowosc (to tylko przyklad reklamy perfum), a kobiety, ktore sa wrazliwe takze na urode wlasnej plci maja poczuc pragnienie bycia kobieta z ekranu.
To jest biznes, trzeba sprzedac produkt i jesli producent da plame to widz moze poczuc sie co najwyzej obrazony intelektualnie
Osobiscie uwazam ze w ogole masowa kultura uwlacza i to nie tylko kobietom. Traktuje piekno jako sposob na znalezienie rynku zbytu. Odwoluje sie do pierwotnych instynktow, porusza strune pragnienia, badz ja tworzy, pragnienia posiadania i pragnienia seksualnego. Wszystko byloby ok gdyby nie dzialo sie to na tak masowa skale, bo mamy dzis do czynienia z przerazliwym zafalszowaniem rzeczywistosci.
Wracajac do tematu reklam i proszku, to jednak zyjemy w kraju zdominowanym od wieku przez patriarchat, gdyby w roli glownej wystepowal facet znaczyloby to o jakiejs formie patologii, badz byloby zwyczajnie nieautentyczne.



keeper - 2005-05-16, 09:26
Uwłacza, nie uwłacza, każda reklama skierowana jest do określonej grupy odbiorców. Pranie najczęściej urządzają panie, drogie panie, więc nic dziwnego, że dla nich reklama rewelacyjnego proszku z inteligentnymi molekułami. Oprócz tego wszyscy spece od reklamy maja jakąś strategię, działanie nowego mydła pokażą na pięknej skórze- oczywiście kobiety, itp itd. Bardzo podobały mi się reklamy równo traktujące płeć pt. "Gdzie byłaś? Na chipsach byłam" i to samo w wydaniu samczym.

ps. Niech mi ktoś powie, dlaczego w reklamie Media Markt -"Nie dla idiotów"- występują sami faceci?



BLAaa - 2005-05-16, 13:52
Nic tak do mnie nie trafia jak goła laska na ekranie lub plakacie. Może jestem nienormalny, ale fajnej dupci sie nie odmawia.



Vin - 2005-05-16, 16:38

Nic tak do mnie nie trafia jak goła laska na ekranie lub plakacie. Może jestem nienormalny, ale fajnej dupci sie nie odmawia.

O to to




Morland - 2005-05-16, 16:42
Nie.



Vin - 2005-05-16, 21:03

ps. Niech mi ktoś powie, dlaczego w reklamie Media Markt -"Nie dla idiotów"- występują sami faceci?

Tu się Media Markt popisała, dała bobu paniom i panom :



Jeśli chodzi o reklamy w TV, to jedyną, która mi się baaaaardzo podobała, to była reklama Lacoste ... ale ta wieczorkiem puszczana, reklamujący wtedy chodził bez jeansów... a zbudowany był pięknie...



WZT - 2005-05-17, 11:09
Ktos zaznaczyl jednak ze uwalaczaja ale sie nikt nie przyznal i niczym nie argumentowal swej decyzji-brak odpowiedzialnosci za swe glosy?

A co do tematuu to ostnio w mediach na 1 ogladalem debate telfizyjna z udzialem paru ludzikow-i tam padlo swteirdzenie ze reklamy puszczne w TV sa seksistowskie...



keeper - 2005-05-17, 11:57

Jeśli chodzi o reklamy w TV, to jedyną, która mi się baaaaardzo podobała, to była reklama Lacoste ... ale ta wieczorkiem puszczana, reklamujący wtedy chodził bez jeansów... a zbudowany był pięknie... [/color][/b]

Oj tak



SAVARY - 2005-05-18, 10:47

Reklamy nie uwlaczaja kobietom, tylko mezczyznom. A w sumie to calej ludzkosci
Ciezko pisac jesli nie ma dokladnych przykladow, o ktorych reklamach mowimy, bo przeciez sa bardzo dobre i bardzo kiepskie. Czy w reklamach perfum jest cos nie tak? Reklama ma pokazac zmyslowosc (to tylko przyklad reklamy perfum), a kobiety, ktore sa wrazliwe takze na urode wlasnej plci maja poczuc pragnienie bycia kobieta z ekranu.
To jest biznes, trzeba sprzedac produkt i jesli producent da plame to widz moze poczuc sie co najwyzej obrazony intelektualnie
Osobiscie uwazam ze w ogole masowa kultura uwlacza i to nie tylko kobietom. Traktuje piekno jako sposob na znalezienie rynku zbytu. Odwoluje sie do pierwotnych instynktow, porusza strune pragnienia, badz ja tworzy, pragnienia posiadania i pragnienia seksualnego. Wszystko byloby ok gdyby nie dzialo sie to na tak masowa skale, bo mamy dzis do czynienia z przerazliwym zafalszowaniem rzeczywistosci.
Wracajac do tematu reklam i proszku, to jednak zyjemy w kraju zdominowanym od wieku przez patriarchat, gdyby w roli glownej wystepowal facet znaczyloby to o jakiejs formie patologii, badz byloby zwyczajnie nieautentyczne.


Mi chodzi generalnie o reklamy proszków do prania, wybielaczy czy też innych środków czystości. Razi mnie to, że przedstawia się tam gospodynie domowe (które osobiście darzę ogromnym szacunkiem, zwłaszcza te, które mają cały dom na głowie) jako osoby prawie upośledzone umysłowo, które albo nie mają pojęcia o "nowych jeszcze bielszych bielach" albo mają tak zasyfiony zlewozmywak, że tylko jeden cudowny płyn moze to zmyć, itp.



Wald - 2005-07-14, 06:41
Ładna babeczka przyciąga wzrok, więc twórcy reklam często korzystają z tej formy zachęcania do zakupów. Nie widzę w tym absolutnie nic złego! Tylko wojujące feministki skrzyżowane z oszołomami robią z tego problem...



kosmosky - 2005-07-22, 12:09

Ładna babeczka przyciąga wzrok, więc twórcy reklam często korzystają z tej formy zachęcania do zakupów. Nie widzę w tym absolutnie nic złego! Tylko wojujące feministki skrzyżowane z oszołomami robią z tego problem...

POpieram



Agunia__ - 2005-07-24, 11:42
w reklamach kobiety czesto są tylko magnesem dla wzroku, podświadomie panie często upodabniają się do ogólnie przyjętych ideałów a panowie to w 90% wzrokowcy. Cały marketing reklamowy polega na ściągnięciu uwagi potencjalnego klienta czyli na zaciekawieniu go, a że od lat panie były w centrum zainteresowania panów to już inna sprawa. A odnośnie pań - kobiety są urodzonumi estetami więc jeżeli w jakiejś reklamie kobieta jest idealnie ubrana, uczesana i wizażyści dali popis swych umiejętności to także i panie zwrócą swą uwagę. Umiejętność gotowania etc. tzw. "wzór szczęśliwej rodziny" jest głównie dodatkiem - kobieta sama w sobie jest wabikiem ... a od dawien dawna nim była



Budyn - 2005-07-24, 16:30
nie sugeruje sie reklamami



Suzy - 2005-07-24, 19:48
nie rozumiem zamieszania....

skoro jakieś kobiety czują sie uprzedmiotowione to dlaczego z takimi żalami nie występują faci ? zdaje się , że oni też za dobrze w rekalamch nie są przedstawiani .... zazwyczaj przesiadują przez TV przy piwie lub w reklamie media "nie dla idiotów" ... rynekm reklam jest specyficzny i drażni mnie, że feministki wymyślają tylko prekeksty by sie do czegoś przyczepić....



Yukas - 2005-08-09, 11:06
Kobiety w reklamach są bardzo miłym dodatkiem, szczególnie dla oka i nie uważam aby w jakikolwiek sposób uwłaczały w kobiety
Powered by wordpress | Theme: simpletex | ©