ďťż
"Taśmy prawdy" o PiS




ziomuś - 2006-09-27, 07:47
Jak myslicie, czy po wczorajszym programie "Teraz My" w TVN i ujawnieniu szkoującego zachowanie ministra Adama Lipińskiego, oraz posła Wojciecha Mojzesowicza, doprowadzi do przewrptu politycznego w Polsce?? Będą wcześniejsze wybory?? Czekam na Wasze opinie i komentarze...




Slayer - 2006-09-27, 08:00
Heh narazie PiS trzyma sie u wladzy nawet bardziej kurczowo niz AWS i SLD i wcale nie w smak im bedzie zrezygnowac ze stolkow... Trzeba przyznac PO racje, faktycznie sytuacja w kraju zaczyna przypominac ta na Wegrzech bezposrednio przed zamieszkami...



Elfik - 2006-09-27, 08:21
Właśnie przeczytałam stenogramy z nagrań i jestem zszokowana tą sytuacją. Szkoda, że nie ogladałąm programu. Jeśli Polska jest jeszcze normalnym krajem, to powinien to być koniec rządów PiSu. PSL zapowiada, że nie ma o czym z tą partią rozmawiać, więc może sie nie udać uciułac wiekszości i dojdzie do przedterminowych wyborów.
Jeśli PiS mimo calego zamieszania i kolejnych afer będzie trwal przy wladzy, to znaczy, że skorumpowali nawet siły nadprzyrodzone
Znowu okazuje sie, że ci, którzy mówią wiele pięknych slówek i składają gros obietnic okazują sie najbardziej cyniczni i wyrachowani w działaniach.



kurczaczek - 2006-09-27, 08:54
PiS po ujawnieniu taśm odwraca kota ogonem. "Nic się nie stało" "To prowokacja" "To był szantarz""Zastosowano specjalistyczne techniki operacyjne tworząc tę taśmię" Smiech na sali.
Rywina posadzili chociaż nie mieli na Niego żadnych dowodów a widocznie pokazane wczoraj taśmy to żaden dowód Oto Polska właśnie.




U-S - 2006-09-27, 09:00
Ja mam nadzieję,że będą wcześniejesze wybory. Może w końcu elektorat PiS przejrzy na oczy i się obudzi, na kogo głosował. Gorszego zakłamania i metod sprawowania władzy to chyba w PRL-u nie było. KAczory powinni przyznać się do błędów partii, uchylić czoła, a nie dalej kłamać, uśmiechać się i karmić nas lotnymi,populistycznymi frazesami. Przemówienia premiera są niczym zaczerpnięte z przemówień PZPR. Ludzie obudzcie sie wreszcie!



Roman - 2006-09-27, 09:17
na konferencji PiS-u, gdy Kuchciński wspomniał, że to gołym okiem widać, że w tym ręce maczały służby specjalne - dziennikarze wybuchnęli śmiechem

jak ich słucham czasami, to się sam czuję agentem

teraz będzie ciężko PiS-owi się wywyinąć - dotychczas cała krytyka dotyczyła jakiegoś "psucia demokracji", "zawłaszczania państwa" - dla przeciętnego wyborcy to tylko abstrakcyjne spory facetów w garniturach - tu już mamy coś, z czego opozycja może zrobić całkiem konkretny przekręt



Slayer - 2006-09-27, 09:23
I oczywiscie wszystkiemu winna jest PO, podkreslali to na kazdym etpapie konferencji, nie dlugo wogole beda twierdzic ze Lipinski jest poslem Platformy
smiech na sali... Dziennikarze poprostu wysmiali ta konferencje...



Elfik - 2006-09-27, 09:48
I znowu nikt nie rozumie, że PiS tym sposobem szukal mozliwości kontynuowania naprawy zepsutego państwa I w trosce o dobro kraju nawet przez myśl im nie przeszlo, żeby podać rzad do dymisji A zła opozycja zamiast wspierać ich w tych trudnych chwilach krytykuje



Didi - 2006-09-27, 09:55
kolejna cudowna komedia wczorja podczas ogladania teraz my i dzis od rana konferencja za konferencja, a pisowska konferencje wysmiano jak nigdy



WZT - 2006-09-27, 09:56
ma ktos moze te zapiski oczym byly dokladnie te tasmy prawdy???

Brak TVN umnie ....



Elfik - 2006-09-27, 10:05
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/ ... 46278.html
Tu jest zapis rozmów



Didi - 2006-09-27, 10:35
i tutaj

http://www.terazmy.onet.pl



mauritus - 2006-09-27, 12:32
A czy to nie było to samo co dzielnie stanowisk w ramach koalicji, jesteś z nami i w zamian otrzymujesz stanowisko. Dlaczego Begger się godziła ? Dlaczego od razu nie powiedziała nie ?



stary_zgred - 2006-09-27, 12:59

A czy to nie było to samo co dzielnie stanowisk w ramach koalicji, jesteś z nami i w zamian otrzymujesz stanowisko. Dlaczego Begger się godziła ? Dlaczego od razu nie powiedziała nie ?
Do czego zmierzasz? Sugerujesz, że jak raz postąpiła źle to już nie ma prawa postąpić inaczej? Czy może próbujesz odwrócić naszą uwagę od faktów? Ejjjj... nie zamierzasz chyba stanąć w obronie posłów PiS-u będących bohaterami wczorajszego skandalu??



ziomuś - 2006-09-27, 13:23
A pamietacie wypowiedzi posła Kamińskeigo, dlaczego tworzą Centralne Biuro Antykorupcyjne?? , żeby nie było korupcji wśród polityków... Niech się ono teraz zajmie posłami Lipińskim i Mojzesowiczem wesołe, ale prawdziwe....



Konsul - 2006-09-27, 13:39
Naganne zachowanie, skandal - można się zgodzić. Co do słowa "korupcja" już można się spieraćl. Zresztą nie oszukujmy, i taka polityka bywa. Jak świat długi i szeroki. Bardziej pasuje do niej epitet "brudna" niż "czysta".



mauritus - 2006-09-27, 14:04
Powtórze za Konsulem, jak świat długi i szeroki to takie działania były, są i będą.



rewo - 2006-09-27, 14:11
Sprawa jest prosta.

Oczywiście,że była to prowokacja, ale dziennikarska właśnie w celu sprawdzenia jak zachowają się przedstawiciele PIS-u, zachowali się jak wszyscy widzieli. Widac jak sie to ma do głoszonych przez nich sloganów o odnowie moralnej.

A tłumaczenie,że tak robili wcześniej inni,jest dla mnie niepoważne, choć zapewne takie praktyki miały miejsce od lat w polskim parlamencie. To tak jakby ktoś stwierdził,że inni kradną to my też możemy.

Ktokolwiek stosował, stosuje lub będzie stosował takie metody musi być surowo karany, bezwzględnie, gdyż taka działalność niszczy wszelkie standardy. Tu nie może być żadnego relatywizmu.

Pis został akurat złapany, ale czy ktoś im to kazał mówić to co mówili. Panowie mogli wstać i wyjść, wtedy pokazaliby co jest dla nich ważne tak naprawdę.



ewe - 2006-09-27, 14:45
Nie uogólniajmy. Jedna niesforna owieczka , która się dała pożreć wilkowi.



ewe - 2006-09-27, 15:24
I dziwię się ,/jak powiedział Zawisza /że Mojzesowicz i Lipiński zapomnieli co ma w oczach Beger?



U-S - 2006-09-27, 15:26

Powtórze za Konsulem, jak świat długi i szeroki to takie działania były, są i będą.

To dlaczego ci, co sami składają propozycje korupcyjne próbują za to rozliczać innych? To juz jakiś absurd! czuję się jak w "Procesie" Franza Kafki. Panom z PiSu należy powiedzieć "Do widzenia", a jeszcze lepiej wysłać w kosmos.



U-S - 2006-09-27, 15:30

Naganne zachowanie, skandal - można się zgodzić. Co do słowa "korupcja" już można się spieraćl. Zresztą nie oszukujmy, i taka polityka bywa. Jak świat długi i szeroki. Bardziej pasuje do niej epitet "brudna" niż "czysta".

Art. 229. § 1. Kto udziela lub obiecuje udzielić korzyści majątkowej lub osobistej osobie pełniącej funkcję publiczną,
podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
§ 2. W wypadku mniejszej wagi, sprawca
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
§ 3. Kto udziela lub obiecuje udzielić korzyści majątkowej lub osobistej osobie pełniącej funkcję publiczną, aby skłonić ją do naruszenia obowiązku służbowego, albo udziela korzyści takiej osobie za naruszenie obowiązku służbowego,
podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
§ 4. Karze określonej w § 3 podlega, kto osobie pełniącej funkcję publiczną udziela lub obiecuje udzielić korzyści majątkowej znacznej wartości.

Art. 230. Kto, powołując się na swoje wpływy w instytucji państwowej lub samorządu terytorialnego, podejmuje się pośrednictwa w załatwieniu sprawy w zamian za korzyść majątkową lub jej obietnicę,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

Źródło: Kodeks Karny



Arkadiusz K - 2006-09-27, 15:35
Oglądałem. Jestem zszokowany. Brak mi słów na to co zobaczyłem. Oczywiście według panów z PiS'u to wszystko robota służb specjalnych (WSI?). Teoria spiskowa dziejów, a panowie dziennikarze stacji TVN już poinformowali, że to była ich kamera. Coż może oni też są agentami. Kto wie IV RP patrzy.



mauritus - 2006-09-27, 15:36
Utopia.



stary_zgred - 2006-09-27, 15:48

Powtórze za Konsulem, jak świat długi i szeroki to takie działania były, są i będą.
Owszem, masz sporo racji. Ale nie sugeruj, że powinnismy się z tym pogodzić nawet, jeśli Ty już się pogodziłeś. Nie zabraniaj nam oburzać się na ewidentne draństwo twierdząc, że i tak nic z tym nie da się zrobić. Kiedyś, np "za komuny" nie do pomyślenia było wyemitowanie przez telewizję takiego materiału. Dziś na szczęście wolne media są do tego zdolne. Dlatego politycy próbują je zdominować. Dzięki temu, że jest ich dzisiaj dużo nie są w stanie. I chwała Bogu...

PS
Co jest, przepraszam, utopią?



Roman - 2006-09-27, 16:27
to jest o tyle szokujące, że PiS używał języka etyki - te wszystkie "odnowy moralne", poprawa autorytetu władzy, czystość prowadzenia polityki etc.

dlatego, gdy wyszło, że i PiS zachowuje się nie do końca przyzwoicie - razi to w oczy mocniej (zupełnie jak np.: gdy wychodzą jakieś sprawki kleru)

teraz PiS mówi, że wszyscy tak robią i robili - a właśnie PiS miał być inny - lepszy, czysty jak dziewica orleańska

ostatnimi godzinami poseł Suski ogłosił, że do programu "Teraz My" poddał się badaniu wariografem, którego nie wyemitowano, (niby, że dlatego, że wyszło, że prawdę mówił), a badanie przeprowadzał człowiek związany ze służbami specjalnymi

jak widzę PiS-owca gadającego o specsłużbach, to jestem za obowiązkowymi badaniami psychiatrycznymi dla kandydatów na parlamentarzystów

a pod sejmem miasteczko namiotowe - czyżby Budapeszt się kroił?



stary_zgred - 2006-09-27, 16:30

...a pod sejmem miasteczko namiotowe - czyżby Budapeszt się kroił?
Obyś był złym prorokiem, ale mnie też taka refleksja uderzyła.



Didi - 2006-09-27, 17:09
Kod: Zaznacz całySuski oskarża TVN; Sekielski: Oskarżenia PiS to bzdura i paranoja

Poseł PiS Marek Suski twierdzi, że TVN dokonał prowokacji dziennikarskiej we współpracy ze służbami specjalnymi. Autorzy programu odrzucają oskarżenia. PiS złożył w Sejmie wniosek o powołanie komisji śledczej m.in. do wyjaśnienia sprawy nagrania.
Poseł ujawnił, że na zaproszenie stacji poddał się badaniu wykrywaczem kłamstw, ale wyniki tego badania nie zostały wykorzystane w programie "Teraz my". W opinii Suskiego dlatego, że nie pasowały pod tezę, przyjętą przez TVN.

Poseł na konferencji prasowej powiedział, że był pytany przez prowadzącego badanie byłego oficera służb specjalnych między innymi o to, czy wręczał łapówkę posłance Samoobrony i stanowisko ministra. Odpowiedział przecząco. Marek Suski dodał, że osoba, która umawiała go do tego programu po dwóch godzinach poinformowała go, że wynik badania wykazał, że jest on niewinny i że być może nagranie to zostanie wykorzystane w innym terminie.

Zdaniem Suskiego zatajony został w ten sposób bardzo ważny dowód, że posłowie PiS nie korumpowali posłów Samoobrony.

"Przemilczenie tego dowodu w programie szkalującym PiS dowodzi, że to badanie wariografem nie zgadzało się z tezą, jaką trzeba było przedstawić" - oświadczył poseł Suski.

Zarzucił też telewizji TVN współdziałanie z funkcjonariuszami PRL-owskich służb specjalnych. Tomasz Sekielski, jeden z twórców programu "Teraz my", nazwał tego typu zarzuty stawiane przez PiS "bzdurą i paranoją".

Jak wyjaśnił w TVN24, wspólnie z Morozowskim wpadli na pomysł, aby nagrać spotkanie ilustrujące problem przeciągania posłów Samoobrony przez PiS na ich stronę.

"Wystąpiliśmy do posłów Samoobrony, aby na takie spotkanie wzięli nasz sprzęt (telewizji TVN), nie służb specjalnych. Wskazano nam posłankę Beger, która się zgodziła" - powiedział Sekielski.

Morozowski wyjaśnił, że to on zadzwonił w tej sprawie do posła Samoobrony Janusza Maksymiuka.

"Powiedziałem, że mamy taki pomysł i zapytałem, czy on zna jakiegoś posła w Samoobronie, który jest namawiany przez posłów PiS, żeby do nich przeszedł i skłonny byłby wziąć nasz sprzęt, i w czasie tych rozmów go mieć" - relacjonował Morozowski.

Dodał, że Maksumiuk oddzwonił po chwili i powiedział, że ma kogoś takiego i okazało się, że to jest Renata Beger.

Morozowski podkreślił, że nie wie, czy Maksymiuk lub Beger informowali o tej sprawie Leppera.

"Maksymiuk tak mi to przekazywał, że on i Renata Beger ukrywali to przed Lepperem (...). Tak mi opowiadał przynajmniej Maksymiuk" - dodał Morozowski.

Zarzuty stosowania metod służb specjalnych postawili autorom nagrania posłowie PiS.

Dziennikarze pokazali w studiu sprzęt, którym dokonano nagrania. Była to mała kamera, ukryta w głośniku. "My nie mamy sprzętu super szpiegowskiego (...) To sprzęt telewizji TVN" - wyjaśnili.

"Nie czujemy się częścią prowokacji politycznej - stwierdził Sekielski. To my wymyśliliśmy, aby nagrać targi jakie uprawiają politycy PiS-u, którzy chcą przeciągnąć posłów Samoobrony na swoją stronę. Nie stoi za nami żaden układ, ani służby specjalne" - podkreślił.

Dodał, że chodziło o to, by "od kuchni pokazać, jak wygląda sejmowy targ o większość".

Morozowski podkreślił, że "to nie jest wbrew etyce dziennikarskiej, gdy się patrzy na ręce politykom".

PiS uważa, że nagranie rozmowy ministra w Kancelarii Premiera Adama Lipińskiego z Renatą Beger o jej przejściu do PiS było "potężną prowokacją polityczną", wpisującą się w szersze działania mające uniemożliwić stworzenie większości koalicyjnej. Odpiera zarzuty o korupcję polityczną.

PiS złożył w Sejmie wniosek o powołanie komisji śledczej m.in. do wyjaśnienia sprawy nagrania.

"Mamy do czynienia z potężną prowokacją polityczną" - oświadczył Marek Kuchciński. Jak mówił, przeciwko PiS zorganizowały się wszystkie siły, które nie chcą zmian.

"Jest to sytuacja przypominająca bardzo wyraźnie 4 czerwca 1992, atak na rząd Jana Olszewskiego, czyli tzw. nocną zmianę" - powiedział.

Według niego, w rzekomej prowokacji uczestniczyły "w znacznym stopniu te same siły, które dzisiaj atakują PiS - lewica, postkomuniści i liberałowie".

PiS nie podobają się też metody jakich użyto przy nagraniu rozmów.

"Mamy do czynienia z używaniem środków technicznych, których używają służby specjalne, i to na terenie Sejmu. I to musi być wyjaśnione" - mówił szef klubu PiS.

Podkreślił ponadto, że rozmowy ministra Lipińskiego z Beger trzeba widzieć "w szerszym kontekście szantażu wekslowego".

"Jest to naszym zdaniem element całego systemu prowokacji po to, żeby rząd obecny, czy obecnie tworzona koalicja większościowa, nie mogła funkcjonować" - powiedział Kuchciński.

Po południu klub PiS złożył w Sejmie projekt uchwały powołującej komisję śledczą, która zbada "okoliczności szantażowania parlamentarzystów wekslami" oraz wyjaśni, "kto był inspiratorem zastosowania na terenie Sejmu technik operacyjnych wobec parlamentarzystów i członków administracji rządowej".

W projekcie zapisano, że komisja liczyć ma dziesięciu posłów. Autorzy projektu oceniają, że "dokonano zamachu" na Sejm.

"Można domniemywać, że jest to celowe i zamierzone działanie na szkodę narodu polskiego zmierzające do destabilizacji sytuacji politycznej w kraju" - czytamy w uzasadnieniu projektu.

"Nam zależy przede wszystkim na ujawnieniu prawdy, a nie na pokątnych, tajnych rozmowach, ustalaniu, kto, gdzie, jakie stołki ma otrzymać" - mówił Kuchciński podczas konferencji.

Również Adam Lipiński ocenił, że sprawa zobowiązań wekslowych oraz ujawnione nagrania z jego rozmów z Beger mają "przez zastraszenie, doprowadzić do zablokowania rozmów" o tworzeniu większości sejmowej.

Lipiński przyznał, że w rozmowie z Beger wspomniał o możliwości utworzenia funduszu, z którego pokrywane mogłyby być zobowiązania wekslowe posłów Samoobrony.

"Powiedziałem, że parlament powinien solidarnie stawić się za posłami szantażowanymi wekslami" - mówił.

Jak dodał, utworzenie funduszu to była "luźna, niezobowiązująca" propozycja, która jest niewykonalna. Minister podkreślił, że o tej propozycji nie rozmawiał z premierem.

Lipiński podkreślił też, że to on odpowiada za kontakty premiera z zapleczem parlamentarnym i za to, by było to zaplecze większościowe. Jak relacjonował, kiedy dostał od Beger sygnał, że posłanka chce z nim porozmawiać, bo jest liderem grupy opozycyjnej w Samoobronie, która rozważa poparcie rządu, doszło do rozmowy. Wtedy - według Lipińskiego - Beger postawiła warunki m.in. stanowiska wiceministra rolnictwa dla siebie.

Lipiński zaznaczył, że wówczas stwierdził, iż nie widzi problemu, aby lider jednej z frakcji popierającej rząd mógł aspirować do wysokich stanowisk rządowych. I to - dodał - nie ma nic wspólnego z korupcją polityczną. Następnie - relacjonował Lipiński - rozmawiał z premierem, który oświadczył, że stanowisko wiceministra rolnictwa dla Beger absolutnie nie wchodzi w grę.

Według niego, nazywanie jego rozmów z Beger korupcją polityczną jest o tyle kuriozalne, że tego typu rozmowy były prowadzone w parlamencie od zawsze, a w obecnej kadencji pierwszą taką sprawą musiałaby być propozycja, aby PO objęła połowę resortów w rządzie Kazimierza Marcinkiewicza.

"Stosujemy te same praktyki, które są stosowane na całym świecie" - przekonywali w trakcie konferencji politycy PiS.

Lipiński ocenił ponadto, że z politycznego punktu widzenia "przynajmniej nieestetyczne" jest, że rozmowy parlamentarzystów są nagrywane, pewnie - według niego - "w oparciu o sprzęt służb".

Kuchciński podkreślił też, że jego partia nadal pracuje nad stworzeniem większości w Sejmie. Zaapelował do wszystkich posłów, którym jest bliski program solidarnej Polski, o poparcie rządu.

"Zwracamy się do wszystkich posłów, przede wszystkim do posłów Samoobrony - nie bójcie się, bo musicie poprzeć rząd i koalicję większościową" - apelował.

Kuchciński powiedział, że jego partia chce też kontynuować rozmowy z PSL. PSL zawiesiło w środę rozmowy o koalicji z PiS-em, w związku z wyemitowanymi we wtorek nagraniami.

http://wiadomosci.onet.pl/1409759,11,item.html



rewo - 2006-09-27, 17:39

Owszem, masz sporo racji. Ale nie sugeruj, że powinnismy się z tym pogodzić nawet, jeśli Ty już się pogodziłeś. Nie zabraniaj nam oburzać się na ewidentne draństwo twierdząc, że i tak nic z tym nie da się zrobić. Kiedyś, np "za komuny" nie do pomyślenia było wyemitowanie przez telewizję takiego materiału. Dziś na szczęście wolne media są do tego zdolne. Dlatego politycy próbują je zdominować. Dzięki temu, że jest ich dzisiaj dużo nie są w stanie. I chwała Bogu...

Po prostu pełna zgoda! Nic dodać nic ująć.



Slayer - 2006-09-27, 18:28
Teraz PiS bedzie opozniac rozwiazanie parlamentu... Im wiecej czasu minie tym bardziej uspokoja sie sondaze przedwyborcze... Czas w tym wypadku dziala na ich korzysc.
Oczywiscie do czasu wyborow nasluchamy sie z ust politykow Prawa i Sprawiedliwosci (ostatnio ta nazwa brzmi jakos dziwnie ironicznie) bredni o specsluzbach PRL, odwecie WSI, wszechobecnym "ukladzie", dziennikarskim spiskiu, prowokacji Platformy itp.

No ale szczerze, spodziewaliscie sie, ze z tym rzadem bedzie innaczej? Bezposrednio po wyborach bylo wiadomo, ze to sie skonczy z wielkim hukiem... Wszyscy populisci tak koncza, predzej czy pozniej.



ewe - 2006-09-27, 19:15
POczekajmy , PiS też pokaże nam swoje fakty i otoczkę wydarzeń. Widac juz zapomnieliśmy co było w '89 czy '92 . Zapomnieliśmy ,jak wtedy kupczono stołkami i to przed kamerami TVP.

Takie czasy , że wszystkich oczarowała ,niedawno krytykowana , niedawno skazana p.Beger , teraz jej wierzymy ?

No to się zaczęlo , to jest wojna na śmierc i życie w polityce. Już sobie wyobrażam , co teraz zostanie wyciągnięte z archiwów.



Arkadiusz K - 2006-09-27, 20:06
Tu nie chodzi o wiare w posłanke SO. Tasmy sa nagrana wiec widac czarno na białym. Jakie fakty ma przedstawić PiS?? Juz wiem TVN to telewizja pod kontrolą "Układu"



Slayer - 2006-09-27, 20:41
Fajne Jarek Kaczynski mial przemowienie... Wrazenie troche takie jakby Bierut zmartwychwstal



wredniak - 2006-09-27, 20:41

POczekajmy , PiS też pokaże nam swoje fakty i otoczkę wydarzeń. Widac juz zapomnieliśmy co było w '89 czy '92 . Zapomnieliśmy ,jak wtedy kupczono stołkami i to przed kamerami TVP.

Takie czasy , że wszystkich oczarowała ,niedawno krytykowana , niedawno skazana p.Beger , teraz jej wierzymy ?

No to się zaczęlo , to jest wojna na śmierc i życie w polityce. Już sobie wyobrażam , co teraz zostanie wyciągnięte z archiwów.

Ewe, jesli pan A proponuje panu B korzysci majatkowe za poparcie, dzialanie zgodne z zyczeniem pana A to jak to sie nazywa
Rozmowy miedzy partiami o obsadzeniu stanowisk to jedno a propozycja dla konkretnych osob tak jak w tym przypadku to zupelnie inna sprawa.
Wspominalem chyba, ze PiS ma moim zdaniem bardzo szemrany rodowod i teraz w pelni sie to potwierdza.
Podejscie do prawa, pieniedzy publicznych. Moze nie bez powodu mowilo sie i mowi o udziale politykow PC a teraz PiS w dziwnych sprawach ?
Prawo, sprawiedliwosc a koalicja z Samoobrona i LPR ? Czy panu Giertychowi tez cos obiecano za poparcie ? Takie teraz nasunely mi sie pytania i watpliwosci.



ewe - 2006-09-28, 06:07
Jak dzieci udajecie , że te kupczenie stołkami , to coś strasznego i nowego. Wszystkie partie to robią od lat i we wszystkich krajach. Tak u góry jak i na dole. I będzie tak nadal.



Arkadiusz K - 2006-09-28, 07:40
Między partaiami ewe. Tutaj jest zupełnie inna sytuacja.



Slayer - 2006-09-28, 07:46

Jak dzieci udajecie , że te kupczenie stołkami , to coś strasznego i nowego. Wszystkie partie to robią od lat i we wszystkich krajach. Tak u góry jak i na dole. I będzie tak nadal.

Moze i normalne (choc ja tak nie uwazam), ale po partii ktora hucznie zapowiadala nowe standarty w polityce ludzie spodziewali sie czegos wiecej... IVRP, rzady prawa i sprawiedliwosci, tanie panstwo, walka z przestepstwami, korupcja, koniec z bandytami w sejmie, a tu nagle taki kontrast: PiS lekka reka chce placic po 550 tys zl. z funduszy panstwowych za kazdego czlonka samoobrony, PiS rozdaje stolki na prawo i lewo, PiS kombinuje jak umorzyc sledztwo w sprawie Beger... Ta partia sama ukrecila na siebie bat. Poprzez gloszenie tych populistycznych hasel, ludzie uwierzyli w uczciwosc i prawosc PiS, dlatego rzeczywistosc ktora ujrzeli w TV tak ich zbulwersowala... ale to jeszcze nic, bo tych samych ludzi szlag dopiero trafia, widzac politykow PiS mowiacych ze to przeciez normalne, ze zawsze tak robili i maja zamiar dalej tak postepowac, że CBA nie zajmie sie sprawa (ze arcyprawy pan Ziobro nic nagle nie mowi), za to powola sie komisje majaca zbadac mozliwosc udzialu specsluzb (sic!) w calym przedsiewzieciu... Znowu wszedzie uklad i caly swiat przeciwko PiS (pielegniarki, policajnci, lekarze, adwokaci, rolnicy, gornicy, opozycja, Unia Europejska, niemiecka prasa, polska prasa etc.). Narod sobie powoli zaczyna zdawac sprawe, ze ci ludzie albo sa paranoikami, albo robia z nas wszystkich idiotow.



Arkadiusz K - 2006-09-28, 07:53
Uważaj Slayer mówisz jak człowiek z "układu", zaraz się dowiemy, że jesteś sowieckim agentem



ewe - 2006-09-28, 08:04
Kupczenia nie należy wychwalac. Przecież, jak pisze Newsweek , 30miliardów zł dla rolników za koalicję czy 700 milionów dla nauczycieli ,górnikom za niepikietowanie Sejmu. A stanowisko prezydenta Polski p. Jaruzelskiego to nie było coś za coś ? To nie była korupcja polityczna ? Polska prasa ,PO , SLD , Samoobrona sie obudziła ze snu ?



Demurrer - 2006-09-28, 08:18
Nie podoba mi się, że tak to od kuchni wygląda.
Jest to powiedzmy – nieestetyczne.

Nie podoba mi się, że Lipiński nie ucinał od razu pewnych jej propozycji. Od razu powinien powiedzieć np., że nie zostanie sekretarzem stanu, a nie dopiero po kilku dniach.

Jednak trzeba też jasno powiedzieć że bardzo podobnie wyglądają takie rozmowy - po prostu. I nie chodzi mi o wybielanie tej sytuacji.

Pytam bowiem jak inaczej można rozmawiać o stołkach, skoro już samo rozdzielanie stołków budzi nieestetyczne odczucia? Jak w ogóle godnie można gadać o stołkach?

No chyba, że ktoś twierdzi, że tylko PiS rozmawia o stołkach konstruując większość parlamentarną.

Jak w takim razie można nazwać listę Rokity, gdy na pierwszym miejscu pojawiało się żądanie większości ministerstw dla PO. Co to było?

Odp. : Polityka.



ziomuś - 2006-09-28, 08:20
A co sadzicie o wczorajszym wystapieniu Premiera?? Moim zdnaiem smiechu warte... Ciekawe co powie dzis Prezydent w Szczecinie



Slayer - 2006-09-28, 08:25


No chyba, że ktoś twierdzi, że tylko PiS rozmawia o stołkach konstruując większość parlamentarną.

Jak w takim razie można nazwać listę Rokity, gdy na pierwszym miejscu pojawiało się żądanie większości ministerstw dla PO. Co to było?


Porownujesz oficjalne tworzenie nowej koalicji rzadzacej, z podkupowaniem poslow w zamian za korzysci materialne, wszystko ukradkiem w jakis pokojach hotelowych zeby nikt sie przypadkiem nie dowiedzial?



ewe - 2006-09-28, 09:04
Dlaczego?
1.Nieobecnośc Leppera to przypadek ?
2. Rozwiązanie WSI 1 paźdźiernik ,kto sie tak spieszy przed tą datą ?
3.Czy to nie zemsta p.Beger za wcześniejszą odmowę stanowiska sekretarza stanu?
4.Czy to nie odpowiedź Samoobrony na próbe jej delegalizacji ?
5.I jakos tak w czasie negocjacji z PSL i z PIS i z PO
6. Czego żądało PO w czasie negocjacji , jakich ministerstw rok temu ?
7. Dlaczego "premier z Krakowa" żądał dla siebie tylko stanowiska szefa MSW?
ITD.
POTRZEBNA SEJMOWA KOMISJA



ewe - 2006-09-28, 09:05

A co sadzicie o wczorajszym wystapieniu Premiera?? Moim zdnaiem smiechu warte... Ciekawe co powie dzis Prezydent w Szczecinie

Dzis tam wybory w Solidaności



qrczak - 2006-09-28, 09:07

Jak dzieci udajecie , że te kupczenie stołkami , to coś strasznego i nowego. Wszystkie partie to robią od lat i we wszystkich krajach. Tak u góry jak i na dole. I będzie tak nadal.

Jesteś pewien, że we wszystkich krajach
Nie wydaje mi się, żeby coś takiego przeszło na przykład w Skandynawii.



Roman - 2006-09-28, 09:16
rozmowy o stanowiskach - zgoda - tak się robi politykę (choć to brzydkie)

ale jak nie nazwać korupcją obietnicy załatwienia czegoś w sprawie procesu p.Beger - albo załatwienia problemów z wekslami



Demurrer - 2006-09-28, 09:26



ale jak nie nazwać korupcją obietnicy załatwienia czegoś w sprawie procesu p.Beger -


Wydaje mi się, że tu powiedział, że nic się z tym nie da zrobić, a potem na odczepnego zanotował, jak resztę żądań Beger.

Co do weksli to temat na odrębną dyskusję.



rewo - 2006-09-28, 10:29

Jak dzieci udajecie , że te kupczenie stołkami , to coś strasznego i nowego. Wszystkie partie to robią od lat i we wszystkich krajach. Tak u góry jak i na dole. I będzie tak nadal.

Jesteś pewien, że we wszystkich krajach
Nie wydaje mi się, żeby coś takiego przeszło na przykład w Skandynawii.



qrczak - 2006-09-28, 10:55



ale jak nie nazwać korupcją obietnicy załatwienia czegoś w sprawie procesu p.Beger -


Wydaje mi się, że tu powiedział, że nic się z tym nie da zrobić, a potem na odczepnego zanotował, jak resztę żądań Beger.

Co do weksli to temat na odrębną dyskusję.



pastor - 2006-09-28, 10:55
hmmm begerowe "kino bambino" ... piękna akcja uderzająca w rząd będąca prawdopodobnie jednocześnie próbą odzyskania a może uzyskania większej sympatii dla Samoobrony...

Zawsze zastanawiało mnie to jak można nazwać "Prawo i Sprawiedliwość" partię gdzie są ludzie...ludzie zawsze bądą ludźmi, ludzie zawsze będą kombinować aby było ciepło we własną dupę i nie ważne jaką sobie etykietke przyklei... (he he tzw. chwyt marketingowy)

Wczorajsze przemówienie premiera...heh tu się zgodzę ze Slayerem "Bierut zmartwychwstał", Orwell wiecznie żywy, wyrabiamy 150% normy, najlepsza sytuacja kraju w ciągu siedemnastu lat...hmmm

Dzisiaj prezydent w Szczecinie bronił się ostro z lekkim zająknięciem mówiąc o atakowaniu wolności, dobrobytu i sprawiedliwości...to państwo ma być dla wszystkich, nie tylko dla bogaczy... Po prostu polityka wypowiedzi i stołka Prezydenta RP. Szkoda tylko, że zawsze w wypowiedziach leci się po standardach...podobno wszyscy tacy kosmopolici...chciałbym kiedyś usłyszeć coś nowego, gdyż wielu już tak mówiło a dalej jest jak jest.

A inne państwa po raz kolejny się z nas śmieją...



wredniak - 2006-09-28, 11:51
Demurrer, nie sciemniaj o polityce. To co robilo PiS to jest zwykla korupcja. Pokazano prawdziwe oblicze tej partii i jej czolowych politykow. Powiedzmy sobie jasno. Obiecywano poslom lapowki w zamian za poparcie.



kazió - 2006-09-28, 13:00
to jest lepsze niz Big Brother
Wszyscy slyszeli w jak podly sposob PiS zalatwia wiekszosc, a w zywe oczy klamia ze to jest normalna procedura, ze wszyscy tak robia, wiem ze maja swoich wyborcow za idiotow ale do tego stopmnia ? Dobija mnie widok tych j.. klamcow w telewizji, nie wylaczajac z tego grona R.Beger. Nienawidze polityki



Roman - 2006-09-28, 13:39
PiS musi teraz iść w zaparte - tłumaczyć, że nic się nie stało, że służby specjalne, że spisek, że oni biedni, bo ich wszyscy biją - tak może utrzymać swój żelazny elektorat (bo PiS zawsze miał rację, był najuczciwszy i nigdy nie przepraszał, ni nie wybaczał)

bicie się w piersi nie koniecznie przekona umiarkowanych oponentów, a może zrazić dotychczasowych pewnych zwolenników



Achaja - 2006-09-28, 18:17
"Kobyła Trojańska" mnie "zabiła"

takiego numeru sie nie spodziewałam



ewe - 2006-09-29, 15:05

Jesteś pewien, że we wszystkich krajach
Nie wydaje mi się, żeby coś takiego przeszło na przykład w Skandynawii.


Wiekszośc skandynawów w ogóle nie wie co jest grane w polityce,nie interesuje to ich, no może poza emerytami , oni tam znają tylko króla czy królową .



Slayer - 2006-09-29, 15:09
heh specjalisci PiSu mysleli, mysleli i wymyslili: ONET -Artukuł

orginalni jak zawsze



Achaja - 2006-09-29, 15:13
nie wiesz, że zawsze winna jest PO



Slayer - 2006-09-29, 15:22

nie wiesz, że zawsze winna jest PO
strach pomyslec co by bylo gdyby nie istniala... musieli by ja wymyslic



Konsul - 2006-09-29, 20:54
Już się wypłakali wszyscy idealiści i hipokryci?
Koniec biadolenia?



Slayer - 2006-09-29, 21:24

Już się wypłakali wszyscy idealiści i hipokryci?
Koniec biadolenia?


Hipokryci? Odnosze wrazenie, ze albo nie znasz znaczenia tego slowa, albo nie potrafisz go zastosowac... Gdzie jak gdzie, ale tutaj raczej nie pasuje. Chyba, ze przypadkiem chciales opisac nasz rzad, wtedy slowo hipokryzja byloby na miejscu.

Patrz jak ładnie pasuje:
"oficjalne głoszenie przestrzegania określonych zasad moralnych i jednoczesne ich "ciche" łamanie, gdy nikt ważny tego nie widzi (np. głoszenie przez polityka, że walczy z korupcją i jednoczesne branie przez tego polityka po cichu łapówek),"



Konsul - 2006-09-29, 21:34
Bez zbytnich polemik. Otóż piewcy kresu Pisu obrali sobie za ideał panią Beger, czystą jak łza A jak nazwać żadania PO podczas negocjacji z Pisem?
Jacy teraz wszyscy oburzeni, jak tak można? Ach ten Pis, wszystkiemu winien. Oszołomy, jak w 1997 roku Kaczyński mówił o zagrożeniu sektora paliwowego przez byłe służby kgb, co było? oszołom.



Slayer - 2006-09-29, 21:44

A jak nazwać żadania PO podczas negocjacji z Pisem?


No patrz, nie czytales nawet innych postow:

Porownujesz oficjalne tworzenie nowej koalicji rzadzacej, z podkupowaniem poslow w zamian za korzysci materialne, wszystko ukradkiem w jakis pokojach hotelowych zeby nikt sie przypadkiem nie dowiedzial?



Konsul - 2006-09-29, 21:50
Ok, to PIS-u wymysł, do tej pory wszystko było czyściutkie. A to się stało.



Slayer - 2006-09-29, 21:51
Pozatym PO swoje żądania opublikowalo wcale sie z nimi nie kryjac, a podejrzewam, ze PiS dalby wiele by stenogram rozmowy z Beger nigdy nie ujrzal swiatla dziennego.



Slayer - 2006-09-29, 21:58

Ok, to PIS-u wymysł, do tej pory wszystko było czyściutkie. A to się stało.

Jak juz wczesniej napisalem, w tej sytuacji poprostu najbardziej widac kontrast pomiedzy tym co obiecywali bracia Kaczynscy, a tym co realizuja... Mialo byc przejrzyscie, krysztalowo, uczciwie, ale w pratyce wyszlo na to, ze te hasla dotycza wszystkich z wyjatkiem poslow PiS... Zmierzaja w strone prawego i sprawiedliwego panstwa, jednoczesnie stawiajac siebie ponad prawem... Pograzyli sie swoim wlasnym populizmem



Konsul - 2006-09-29, 21:59
PO je opublikowało? A to nowość. Stenogramów z takich spotkań się nie robi.



Slayer - 2006-09-29, 22:06
No prosze, taki obeznany z polityka, a wiadomosci nie oglada (tylko czasem nie mow ze one tez naleza do ukladu)... Warunki PO nigdy nie byly tajemnica, opublikowali je i nigdy sie z nimi nie kryli. Tu oczywiscie mam na mysli resorty jakich sie domagali przed przystapieniem do koalicji, do ktorej niestety nigdy nie doszlo...



Konsul - 2006-09-30, 06:04
Warunki R. Beger, dzięki nagraniom TVN, nie są tajemnicą. Mamy wskazane stanowiska, jakich się domagała, w zamian za przystąpienie do koalicji.



mauritus - 2006-09-30, 06:24
Kiedy ta sama sytuacja dotyczy innych ugrupowań to jest wszystko jak najbardziej na miejscu, jak PiS-u to jest to korupcja polityczna, sam nie wiem co to znaczy.



Colberg - 2006-09-30, 08:58
Nie zapomniałeś, że rozmawiamy o Prawie i Sprawiedliwości ?
Noblesse oblige.
Mogli sobie inne sztandary uszyć.
A tak... Wyszło nieuczciwie i głupio.

Ale to dobrze. Następne wybory zweryfikują obłudników



Slayer - 2006-10-01, 07:53

Warunki R. Beger, dzięki nagraniom TVN, nie są tajemnicą. Mamy wskazane stanowiska, jakich się domagała, w zamian za przystąpienie do koalicji.

Tylko zapominasz chyba kim jest R.Beger... To przestepczyni skazana prawomocnym wyrokiem za fałszowanie list wyborczych, takich wlasnie ludzi PiS obiecywal nie dopuszczac do wladzy, a z tasmy slyszymy, ze stanowiska sekretarzy stanu rozdaje sie im lekka reka... Zreszta w SO malo kto jest bez wyrokow, a jakos PiSowi to nie przeszkadzalo.
Zapominasz tez chyba, ze w rozmowie padla propozycja utworzenia sejmowego funduszu na splacenie weksli Leppera.



wredniak - 2006-10-03, 19:28
2005 do dziś, redaktor naczelny „Kołobrzeskich Zeszytów Dziennikarskich”

2004 do dziś, współpracownik i felietonista "Kulis Kołobrzeskich"

2004 do dziś, współpracownik TVN24
Prosze zgadywac kto tak o sobie pisze.
Czolowi politycy PiS ostro jada po TVN. Dowiedzialem sie,ze telewizja owa jest tuba propagandowa PO, inspirowana przez WSI a nawet kierowana przez ich wspolpracownikow !?
Czyli zlo w czystej postaci.
Wracajac do naszego dziennikarza, wspolpracownika TVN24 zastanawiam sie kim on wlasciwie jest. Czy jest to wtyczka PO w szeregach PiS, czy dywersant PiS w tubie propagandowej PO.
Proponowalbym przedstawicielom obu partii przemyslec ten problem.
Jest jeszcze trzecie wyjscie ,ale czy jest to mozliwe aby gosc mial rozdwojenie jazni



SatH^Raa - 2006-10-03, 19:54
TVN jedzie po wszystkich. Jechał po SLD, jedzie po PiSie, a jak się trafiło coś w PO to i po PO jechał. Ot normalka. A zrozumiałe jest, że ekipa rządząca jest pod największym ostrzałem. PO będzie rządzić, to PO będzie dostawać.



Demurrer - 2006-10-03, 20:06
Tekst o którym dziś cały dzień trąbią.
http://www.gazetapolska.pl/?module=mess ... sage_id=94



wredniak - 2006-10-03, 20:58
Ci panstwo moim zdaniem nie wiedza co to jest honor. Zachowuja sie jak zlodziej ktorego przylapano jak siegal do cudzej kieszeni a on twierdzi ,ze wszystko jest OK bo wlasnie sprawdzal czy delikwentowi nie ukradziono portfela
Poczatkowo wystapienia oszolomow byly smieszne ale teraz to juz zenujacy spektakl.
Dzisiejsze wystapienia Kuchcinskiego czy E. Kruk w programie Moniki Olejnik to juz totalna kompromitacja, dno.
Ciekawe czy "nasz" dzinnikarz byl inspirowany przez WSI albo inne zle moce ?
Wspolpracownik TVN24 - to daje dzis do myslenia.



Slayer - 2006-10-03, 22:46
Smutne jest to ze Pawlak razem ze swoim PSL pcha sie w ta koalicje... Widocznie tak jak Giertycha, jego takze przycisnely notowania... Niemniej jednak wsiadanie na tonacy statek nie nalezy do mądrych posuniec.



bloosman - 2006-10-04, 13:48

Bez zbytnich polemik. Otóż piewcy kresu Pisu obrali sobie za ideał panią Beger, czystą jak łza A jak nazwać żadania PO podczas negocjacji z Pisem?
Jacy teraz wszyscy oburzeni, jak tak można? Ach ten Pis, wszystkiemu winien. Oszołomy, jak w 1997 roku Kaczyński mówił o zagrożeniu sektora paliwowego przez byłe służby kgb, co było? oszołom.

Oczywiście masz rację bo każdy PiS-owiec ma rację.Przecież rację miał premier kiedy desygnował Marcinkiewicza "na 4 lata , a nawet nadłużej" i rację miał również gdy go zastąpił po roku.Rację miał karząc wyrzucić z rządu agentkę i rację miał przyjmując ją z powrotem; rację miał zawiążująć koalicję z Lepperem i rację miał wyrzucając go z rządu itd.itp.Stąd chyba wszyscy PiS-owcy ZAWSZE MAJĄ RACJĘ.



Hayes - 2006-10-04, 14:52
Oczywiście masz rację bo każdy PiS-owiec ma rację.Przecież rację miał premier kiedy desygnował Marcinkiewicza "na 4 lata , a nawet nadłużej" i rację miał również gdy go zastąpił po roku.Rację miał karząc wyrzucić z rządu agentkę i rację miał przyjmując ją z powrotem; rację miał zawiążująć koalicję z Lepperem i rację miał wyrzucając go z rządu itd.itp.Stąd chyba wszyscy PiS-owcy ZAWSZE MAJĄ RACJĘ.



rex - 2006-10-12, 18:55
takie są uroki demokracji, dlatego jestem antydemokratą
Powered by wordpress | Theme: simpletex | ©